Beantwoord

Databundel wijzigen

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik heb in de T-Mobile shop een BASIS SIM-only abonnement afgesloten met 500mb data, maar bij thuiskomst bleek dat de medewerker een 1GB databundel heeft ingesteld. Ik wilde dit gaan wijzigen via de T-Mobile app, maar kon alleen kiezen tussen 2GB Basis of geen internet. Heb uiteindelijk voor geen internet gekozen om het misschien daarna naar 500 MB te kunnen wijzigen. Dat gedaan te hebben kon ik via de app geen enkele databundel meer kiezen. Via de website kreeg ik wel de mogelijk om de 500MB databundel te nemen, maar deze was nu €9 zonder korting, terwijl ik daar in eerste instantie maar €4 voor zou moeten betalen. Ik heb de databundel nog niet aangevraagd, omdat ik niet zeker weet of ik de korting daarover nog krijg. Kunnen jullie me helpen, moet ik terug naar de winkel of moet ik 30 dagen wachten tot ik de bundel weer kan wijzigen (met de juiste korting)?
icon

Beste antwoord door Hajar 31 december 2018, 13:11

Hi Franky,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en heb je bundel gewijzigd naar 500MB. Ook heb ik de juiste korting toegevoed die is nu zichtbaar op My T-Mobile. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Ik wens je een fijne jaarwisseling! 🙂

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hi Franky,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en heb je bundel gewijzigd naar 500MB. Ook heb ik de juiste korting toegevoed die is nu zichtbaar op My T-Mobile. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Ik wens je een fijne jaarwisseling! 🙂
Ah geweldig. Heel erg bedankt voor je hulp.

Ook de beste wensen.

Reageer