Beantwoord

Datagebruik buiten de bundel

  • 21 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 1574 Bekeken

ik weet dat mijn bundel is verbruikt en ik zou dus nu op de laagste snelheid moeten kunnen internetten.
helaas werkt dit niet bij mij, wel krijg ik zodra ik wifi uitschakel een melding van Tmobile dat ik data kan bijkopen.
ik zie links boven op mijn scherm een tekentje van "bereik"met een vraagteken. als ik hierop druk kom ik op de site van T-mobile met de vraag of ik mb wil komen.
iemand enig idee hoe ik dit kan voorkomen en gewoon op lage snelheid kan internetten???

ik heb alles gereset, toestel opnieuw opgestart, alle updates geinstalleerd, maar niets lijkt te helpen
het betreft een Nokia N3 en voorheen nooit problemen gehad echter deze maand voor het eerst sinds mijn data mb's op zijn....

klantenservice T-mobile heeft mij helaas niet kunnen helpen
icon

Beste antwoord door Jaimy 23 oktober 2017, 14:37

Hoi Lean62,

Wat gek dat het niet lukt om op lage snelheid te internetten!

Ik zie dat je uitgebreid hebt gechat met mijn collega en ik lees dat toen al een heleboel stappen met jou zijn doorlopen. Omdat daar geen oplossing uit voortkwam, is er een case aangemaakt. Dat betekent dat de technische specialisten jouw probleem gaan onderzoeken. Zij zullen binnenkort contact met je opnemen. :)

Hopelijk kun je dan snel weer gebruikmaken van het internet op lage snelheid!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Lean62,

Wat gek dat het niet lukt om op lage snelheid te internetten!

Ik zie dat je uitgebreid hebt gechat met mijn collega en ik lees dat toen al een heleboel stappen met jou zijn doorlopen. Omdat daar geen oplossing uit voortkwam, is er een case aangemaakt. Dat betekent dat de technische specialisten jouw probleem gaan onderzoeken. Zij zullen binnenkort contact met je opnemen. :)

Hopelijk kun je dan snel weer gebruikmaken van het internet op lage snelheid!

Reageer