Beantwoord

Datasnelheid tráág

• 9 november 2016
  • 3 reacties
  • 78 Bekeken

Beste,

Sinds vandaag mijn nieuwe data bundel gekregen, maar van snelheid is totaal geen sprake meer, gewoon een webpagina laden duurt een eeuwigheid en iets meer dan dat lukt zelfs helemaal niet.
Al eens opnieuw verbinding met het netwerk gemaakt en de telefoon opnieuw opgestart, maar dat gaf geen verbetering.

Nou las ik al een gelijkend topic (https://forum.t-mobile.nl/storingen-471/traag-internet-na-nieuwe-bundel-273124) maar heb het idee dat het vanzelf niet oplost en mijn databundel tikt wel af...

Is dit op te lossen?

Groetjes,
Thom
icon

Beste antwoord door David 10 november 2016, 11:34

Hey Thom,

Dit is inderdaad een bekend probleem, maar helaas is er nog geen directe oplossing voor gevonden. Ik heb voor jou je internet een reset gegeven in ons systeem. Als het goed is zou het nu moeten werken. Start je telefoon even opnieuw op en je zou weer internet moeten hebben! 🙂

Ik hoor graag of het allemaal weer werkt!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Thom,

Dit is inderdaad een bekend probleem, maar helaas is er nog geen directe oplossing voor gevonden. Ik heb voor jou je internet een reset gegeven in ons systeem. Als het goed is zou het nu moeten werken. Start je telefoon even opnieuw op en je zou weer internet moeten hebben! 🙂

Ik hoor graag of het allemaal weer werkt!
Dag David,

Er zit nu inderdaad weer normale snelheid achter :)

Bedankt voor het snelle oplossen !

Groetjes,
Thom
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Thom,

Fijn om te horen dat het is opgelost! Nu weer lekker razendsnel internetten! 😉 Alvast een fijn weekend en laat het gerust weten als we nog ergens bij kunnen helpen!

Reageer