Beantwoord

Datategoed Europa

• 16 februari 2016
  • 2 reacties
  • 293 Bekeken

Heb ik ook in Oostenrijk recht op mijn datategoed of kan ik alleen Europees bellen?
icon

Beste antwoord door ShadowLea 16 februari 2016, 18:42

De vraag lijkt mij redelijk duidelijk.... ;)

Nee, je Nederlandse Databundel telt niet buiten Nederland. Om in het buitenland gebruik te kunnen maken van internet kun je wanneer nodig een eenmalige Travel&Surf bundel kopen, óf Internet Europa permanent aan je abonnement toevoegen.

Op 15 Juni 2017 moet wettelijk de Roaming afgeschaft worden in heel de EU, per besluit van de EU. (Ja, ze zijn toch nog ergens goed voor!). Origineel was dit al December 2015, maar het eerste wat de opvolger van Neelie Kroes deed was dat met 2 jaar uitstellen.

De 120 belminuten Zone 1 bundel uit abonnementen afgesloten sinds afgelopen zomer is geldig in heel Europa.
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Liviolie,

Om je hier een juist antwoord op te geven zul je iets specifieker moeten zijn. Je vraagt eerst of je in Oostenrijk ook je Nederlanderse databundel kunt gebruiken. En daarna vraag je of je alleen binnen Europa kunt bellen? Ik begrijp je vraag niet helemaal. Voor een sneller antwoord op je vraag kan ik je adviseren om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice.

Bel 06 - 2400 1200
Vanuit het buitenland: Icoon telefoon

+31 6 2400 1200

Openingstijden

Abonnementen: Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur
PrePaid: Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur
Kosten
Hier geldt het standaard tarief voor bellen naar een mobiel nummer, binnen Nederland. Voor klanten met een Relax-abonnement van vóór januari 2010 of een i-Abonnement van vóór 4 april 2011, is bellen met T-Mobile Klantenservice gratis. Vanuit het buitenland gelden de tarieven voor het bellen in het buitenland met een mobiele telefoon.

Zakelijke klant?
Kijk dan op de contactpagina voor bedrijven.
Reputatie 7
Badge +9
De vraag lijkt mij redelijk duidelijk.... ;)

Nee, je Nederlandse Databundel telt niet buiten Nederland. Om in het buitenland gebruik te kunnen maken van internet kun je wanneer nodig een eenmalige Travel&Surf bundel kopen, óf Internet Europa permanent aan je abonnement toevoegen.

Op 15 Juni 2017 moet wettelijk de Roaming afgeschaft worden in heel de EU, per besluit van de EU. (Ja, ze zijn toch nog ergens goed voor!). Origineel was dit al December 2015, maar het eerste wat de opvolger van Neelie Kroes deed was dat met 2 jaar uitstellen.

De 120 belminuten Zone 1 bundel uit abonnementen afgesloten sinds afgelopen zomer is geldig in heel Europa.

Reageer