Beantwoord

Datavrije muziek en databundels

• 27 oktober 2016
  • 6 reacties
  • 395 Bekeken

Hoi. Ik ben net weer terug van vakantie en wil dus mijn pakket weer bijstellen naar 6gb maar nu staat er in de app dat 20gb 50 cent goedkoper is. Hoe kan dat nou?
En dat gratis muziek downloaden vanaf welke sites kan dit?
icon

Beste antwoord door centaur 27 oktober 2016, 22:42

Bij een 6GB of hogere bundel gaat de data voor muziek luisteren NIET uit je bundel.
Voor de sites die een overeenkomst met T-Mobile hebben zie dit https://forum.t-mobile.nl/nieuws-345/update-toevoegen-diensten-datavrije-muziek-272243 topic. Er komen steeds meer sites bij en je kan ook suggesties doen.
Bekijk origineel

6 reacties

O en gaat dit dan wel of niet van je mbs af?
Reputatie 5
Badge +10
Bij een 6GB of hogere bundel gaat de data voor muziek luisteren NIET uit je bundel.
Voor de sites die een overeenkomst met T-Mobile hebben zie dit https://forum.t-mobile.nl/nieuws-345/update-toevoegen-diensten-datavrije-muziek-272243 topic. Er komen steeds meer sites bij en je kan ook suggesties doen.
Hi! Ik heb sinds kort ook data vrije muziek bij mijn 6gb abo
Reputatie 7
Badge +20
Hi ChanBet,

Wat leuk! Dan kun je vanaf nu lekker veel muziek streamen! :8
Ik heb een stel samen & stel bij abonnement met 6gb maar kan geen gebruik maken van de datavrije muziek aanbieding op Deezer en/of Spotify. Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi SK_,

Leuk dat je gebruik wilt maken van Datavrije Muziek! 🙂 Je hebt inderdaad het juiste abonnement hiervoor! Wat gaat er precies verkeerd met Deezer en Spotify? Je kunt de gratis of betaalde versie gebruiken en als je dan muziek streamt gaat dit niet van jouw internetbundel af.

Ik zie dat je op dit moment geen Deezer abonnement via ons hebt. Heb je via Deezer zelf een abonnement afgesloten en ook bij Spotify? De kosten voor het daadwerkelijke abonnement, van bijvoorbeeld Deezer of Spotify, zijn niet inbegrepen bij Datavrije Muziek. Je betaalt deze gewoon zoals je dat altijd al deed. Datavrije Muziek zorgt er dus enkel voor dat het streamen van de muziek niet uit je bundel gaat. Je kunt uiteraard ook de gratis variant van Deezer of Spotify gebruiken met Datavrije Muziek.

Geeft dit meer duidelijkheid? Veel plezier met streamen! 🙂 Als je nog vragen hebt, laat het gerust weten!

Reageer