Beantwoord

Datavrije muziek gebruiken?

• 24 januari 2017
  • 4 reacties
  • 317 Bekeken

Ik heb deze week mijn abonnament aangepast naar 6GB dus als goed is heb ik recht op datavrije muziek.
Ik heb geen mail of meldig gehad dat ik het vanaf nu kan gebruiken.
Ik heb de Spotify app gedownload.
Wat moet Ik verder doen?
Hoor het graag 🙂
icon

Beste antwoord door Skyrider 24 januari 2017, 14:12

Hey WeRoNiKa.

Volgens: T-Mobile - Datavrije Muziek heb je helemaal gelijk 🙂. Je hebt recht op datavrije muziek, echter denk ik niet dat je hiervoor een E-Mailtje ontvangt voor bevestiging. Dat heb ik zelf ook niet ontvangen toen ik overstapte naar GO. (Hoewel een Moderator mij hierin kan corrigeren)

Ik ga er gewoon van uit dat je gewoon datavrije muziek kan luisteren zonder dat het je MB'tjes kost. Mits natuurlijk je muziek luistert via de aangesloten muziekstreamingdiensten.

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Hey WeRoNiKa.

Volgens: T-Mobile - Datavrije Muziek heb je helemaal gelijk 🙂. Je hebt recht op datavrije muziek, echter denk ik niet dat je hiervoor een E-Mailtje ontvangt voor bevestiging. Dat heb ik zelf ook niet ontvangen toen ik overstapte naar GO. (Hoewel een Moderator mij hierin kan corrigeren)

Ik ga er gewoon van uit dat je gewoon datavrije muziek kan luisteren zonder dat het je MB'tjes kost. Mits natuurlijk je muziek luistert via de aangesloten muziekstreamingdiensten.

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Hallo Skyrider,

Er zullen dus geen extra kosten in rekening gebracht worden...
Anders hoor ik het van zelf wel, denk ik :)

Dankjewel voor de reactie.

Groetjes,
WeRoNiKa
Reputatie 4
Badge +9
Als het echter wel het geval is dat je MB's vebruikt, kun je altijd contact opnemen met T-Mobile om een correctie te laten uitvoeren. En graag gedaan :)

Groetjes,
Skyrider
Reputatie 2
Hey WeRoNiKa,

Even een aanvulling op Skyrider. Je kunt het zien in My Tmobile - verbruikstatus op de website of de t-mobile app.
Je krijgt er ook geen mail van.

Reageer