Beantwoord

Datavrije muziek met mijn abonnement?

• 30 oktober 2016
  • 6 reacties
  • 404 Bekeken

ola, ik heb een 6G L abbonement maar zie het kopje datavrije muziek nog niet in m'n app, heb zoals ik weet de laatste versie van de app, werkt dit dan wel voor mij?

Groetjes, Roy
icon

Beste antwoord door Thalina 31 oktober 2016, 14:23

Hoi Roy,

Begrijpelijk dat je ook gebruik wilt maken van Datavrije Muziek, want dat is een hele toffe dienst! Ik zie dat je op dit moment een Stel Samen abonnement hebt. We hebben Datavrije Muziek toegevoegd aan ons nieuwste abonnement Stel Samen & Stel Bij, zodat we dit abonnement kunnen blijven ontwikkelen en niet telkens nieuwe abonnementen introduceren. Het is natuurlijk niet zo eenvoudig om zo'n dienst toe te voegen, vandaar dat hiervoor is gekozen. Nu denk je natuurlijk: ja wat heb ik hier nou aan? Ik zie dat je hebt verlengd met een Stel Samen & Stel Bij abonnement. Deze verlenging gaat in op 14/12/2016. Het goede nieuws is dat je vanaf die datum ook gebruik kunt maken van Datavrije Muziek! Dus nog heel even geduld. Als je echt niet meer kunt wachten, dan kun je ook overwegen om al eerder over te stappen naar het Stel Samen & Stel Bij abonnement. Daar zijn wel een aantal voorwaarden aan verbonden. Meer hierover kun je lezen in dit topic.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Roy,

Begrijpelijk dat je ook gebruik wilt maken van Datavrije Muziek, want dat is een hele toffe dienst! Ik zie dat je op dit moment een Stel Samen abonnement hebt. We hebben Datavrije Muziek toegevoegd aan ons nieuwste abonnement Stel Samen & Stel Bij, zodat we dit abonnement kunnen blijven ontwikkelen en niet telkens nieuwe abonnementen introduceren. Het is natuurlijk niet zo eenvoudig om zo'n dienst toe te voegen, vandaar dat hiervoor is gekozen. Nu denk je natuurlijk: ja wat heb ik hier nou aan? Ik zie dat je hebt verlengd met een Stel Samen & Stel Bij abonnement. Deze verlenging gaat in op 14/12/2016. Het goede nieuws is dat je vanaf die datum ook gebruik kunt maken van Datavrije Muziek! Dus nog heel even geduld. Als je echt niet meer kunt wachten, dan kun je ook overwegen om al eerder over te stappen naar het Stel Samen & Stel Bij abonnement. Daar zijn wel een aantal voorwaarden aan verbonden. Meer hierover kun je lezen in dit topic.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?
Thanks! Dan nog maar even met wifi playlistjes maken! Super!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Roy,

Nog heeeeel even volhouden! En dan kun je helemaal losgaan! Voor het wachten dit leuke muziekje 😉 Heb je nog een tip voor een goede playlist?
Hahahaha geniaal.. heb 'm na een paar minuten toch maar uitgezet.. heb jij nog tips?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Roy,

Leuk muziekje hè! Heb je 'm nog steeds in je hoofd? 😉 Tips rond deze tijd moet je eigenlijk niet aan mij vragen. Dan kom ik direct uit bij een playlist met kerstmuziek. Ken je Pentatonix toevallig al? Of check deze gezellige playlist. Heb jij nog tips?
Hoi Roy0793.

Je berichtje is niet doorgekomen. Wat wilde je zeggen? 🙂

Reageer