Beantwoord

Datavrije muziek uit normale databundel

  • 4 februari 2018
  • 10 reacties
  • 667 Bekeken

Reputatie 2
Hoi tmobile, ben al jaren tevreden klant maar nu valt me toch iets op de laatste tijd.
Ik reed vandaag richting groningen +/- 2,5 uur met muziek via de nederland.fm app.
Voor ik vertrok stond de teller in de my tmobile app op 11 Mb.
Toen ik aan kwam op 15 Mb maar mijn gegevensteller op mijn telefoon gaf 138 Mb verbruik aan, dit klopte ook met mijn normale databundel.
Er gaat dus wel degelijk een groot gedeelte van de normale data af.
Dit was mij al eerder opgevallen, ik luisterde muziek via de nederland.fm app maar de datavrije muziek teller bleef staan.
Via twitter gemeld maar werd afgedaan als een aan storing onderhevige tmobile app?
In het begin werkte het echt top, mijn telefoonteller en die van jullie liepen bijna gelijk.
Nu hoop ik toch dat er eens iemand goed naar kijkt.
Groeten,
Michel van beusichem.
icon

Beste antwoord door Jaimy 6 februari 2018, 10:54

Hoi Michel,

Fijn dat het gelukt is met het screenshot!

Ik heb het doorgezet naar onze IT-specialisten! Zij gaan dit verder uitpluizen en een oplossing voor jou zoeken. :)

Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, stel ze dan gerust!
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Michel,

Super dat je tevreden bent en ben ook blij dat je met je vragen direct naar ons komt. Wij kijken natuurlijk graag met je mee. Zou je eens de screenshots kunnen delen van je telefoonteller dan zet ik dit door naar onze technische afdeling. Zij gaan dan controleren wat er precies van je databundel is afgegaan en of het klopt met je datavrije MB's.

Ik zie je bericht graag tegemoet!
Reputatie 2
Dat wil ik best doen maar hoe voeg ik een screenshot toe? Ik kan alleen tekst typen hier?
Reputatie 2
Al gevonden 😉
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Michel,

Fijn dat het gelukt is met het screenshot!

Ik heb het doorgezet naar onze IT-specialisten! Zij gaan dit verder uitpluizen en een oplossing voor jou zoeken. :)

Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, stel ze dan gerust!
Reputatie 2
Hoi jaimy, afgelopen donderdag een uur op jullie verzoek nederland.fm geluisterd zodat de technische afdeling mee kon kijken,, hierna ben ik nog gebeld dat het probleem gevonden was en gisteren een sms gekregen dat het opgelost was.
Gisterenavond dus weer een lekker muziekje aangezet en wat denk je?
Vanochtend dus weer de datavrije muziek teller op 0 dus is de data weer van mijn normale bundel afgegaan...

Wordt vervolgd?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Michel,

Goed dat je het weer even laat weten! Jammer dat het echter nodig is, want het leek opgelost te zijn.. Ik zie dat er nu een klein beetje data aan Datavrije Muziek is verbruikt. Je geeft al aan dat je een muziekje hebt aangezet, hoe lang was dat ongeveer? Het lijkt me stug dat je zo kort muziek luistert, maar toch handig om even bevestiging hierover te krijgen.

Aangezien er dit keer niet live mee is gekeken naar jouw dataverbruik, is het goed mogelijk dat onze technische specialisten dit alsnog willen doen. Is er een moment voor jou waarop het schikt? Dit kan woensdag tot en met vrijdag, tussen 9 en 17 uur. Het gaat dan om een half uur á een uur. Heb je die mogelijkheid deze week?

We horen het graag van je, Michel!
Reputatie 2
Hoi david, ik weet niet wie er dacht dat het opgelost was maar de datavrije teller doet nu nog minder als voorheen.
Ik zou dat niet erg vinden als het alleen de teller was maar de data gaat van mijn gewone bundel en dat vind ik wel vervelend.
Woensdag tot vrijdag is geen probleem, roepen jullie maar een dag en tijd, voor mij ist geen probleem.

Groeten,
Michel
Reputatie 2
Overigens minimaal een uur muziek geluisterd.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Michel,

Dankjewel voor je reactie. Ik heb het doorgezet naar onze technische afdeling. Zij gaan dit nogmaals onderzoeken.
Reputatie 2
Het mooie is nu dat ik in de tussentijd geen muziek heb gestreamed maar nu de teller toch ineens op 1 mb staat, het wordt steeds gekker

Reageer