Vraag

datavrije muziek werkt niet

• 1 september 2019
  • 6 reacties
  • 555 Bekeken

• is een Top Poster
  • 6 reacties
Beste,

helaas kan ik geen onbeperkt muziek luisteren ondanks dit wel in mijn abo zit.

Ik ben door mijn data bundel heen, dus dat ik niet kan internetten snap ik. Maar muziek luisteren zou toch wel moeten kunnen aangezien dit afgesproken is in mijn contract.

Met vriendelijke groet,

roroo

6 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi @Roroo,

Welkom bij de T-Mobile community! Dit is een klant helpt klant ondersteunings-forum met ondersteuning vanuit T-Mobile. Ik heb meerdere vragen over datavrije muziek voorbij zien komen.
Kun je aangeven van welke dienst of service je gebruik maakt?

In dit topic kun je alle aangesloten muziekdiensten vinden die vallen onder datavrije muziek. In dit topic vind je meer informatie over hoe je hoog dataverbruik kunt voorkomen, en ook tips om een datamanager in te stellen voor zowel Android & iOS.

Gebruik je de data uit My t-mobile of maak je gebruik van een andere teller?
Kun je een screenshot maken van je dataverbruik in My T-Mobile? Kun je 3 voorbeelden geven van momenten waarop je naar muziek luisterde en dat er MB's in mindering werden gebracht?
Met deze informatie kan vervolgens een forum moderator aan de slag om verder onderzoek te doen.

We horen graag van je.
Voor nu wens ik je een fijne avond.
HI @Seccie,

Dankjewel voor je berichtje.

ik maak gebruik van spotify
ik maak gebruik van de data teller van t-mobile.

Ik luister elke dag spotify op mijn telefoon in de ochtend tussen 06:50 en 08:15 op de data 21,22,23 augustus

Met vriendelijke groet,

Roroo

Reputatie 4
Badge +6
Beste @Roroo

Bedankt voor je uploads.

Ik zie wel dat er 6,8GB aan data is gebruikt voor datavrije muziek.

Het zit zo, spotify laad iets langzamer omdat foto's etc niet onder datavrijemuziek valt.
Muziek zelf luisteren uiteraard wel, alleen alles daarvoor niet.
Alleen de rest laad gewoon heel erg traag, omdat je als je bundel op is traag internet krijgt

Je zal gewoon muziek moeten kunnen luisteren, heb je al is je toestel opnieuw opgestart?

Als er problemen zijn, hoor ik het graag.
Beste @fluxsystem ,

ik heb een keer geprobeerd 10 minuten lang een nummer te laten bufferen maar toch wilde die niet aangaan. Elk nummer wat niet “hard” op mijn telefoon staat wordt niet gestart.

Toestel al geprobeerd op te starten en alle apps afgelosten en alleen spotify open.

mvg,

Roroo
Hi @Seccie @fluxsystem,

Vandaag toch maar even gebeld met T-mobile klanten service en zij konden mij melden dat het ''onbeperkt muziek luisteren'' in ieder abonnement zit wat onbeperkt internet heeft. Want muziek verbruikt niet meer dan 384kbps/ps. Dus alle abonnementen die een reductie snelheid hebben van 384kbps/ps hebben hebben onbeperkt muziek luisteren. Wat mijn niet verteld is, is dat ik in de app het onbeperkt internet wel moet aanzetten..

Voor de de volgende keer weet ik wat ik moet doen :-)

Mvg,

Roroo
Reputatie 6
Badge +8
Bedankt voor de terugkoppeling @Roroo!

Reageer