Beantwoord

Deezer vs Spotify

Beste,

De vraag is in het verleden al een aantal keer gesteld, maar wellicht dat er updates zijn geweest.
Ik heb sinds gisteren Deezer en het bevalt me prima tot nu toe. Ik heb echter ook nog een Spotify account en vroeg me
af of je net als daar afspeellijsten van andere personen kunt zoeken (niet Facebook).
Ik wil bijvoorbeeld wat 80's afspeellijsten checken, maar krijg dan enkel een paar albums terug.

PS: Ik gebruik voornamelijk de Ipad app.

Bedankt voor jullie reactie.
icon

Beste antwoord door storm91 20 november 2013, 19:30

op de app zelf heb je daar eigenlijk weinig keuze in. op de site zelf daarintegen, heb je "verkennen" en "hear this". onder verkennen kan je dus wel verschillende playlists horen van bijv. andere mensen. via "hear this" leer je nieuwe muziek kennen gebaseerd op wat je tot zover heb geluisterd.

"hear this" is overigens nieuw, ik weet niet zeker of dit in de app word verwerkt, maar het zou opzich leuk zijn als je deze opties ook op je mobiel krijg 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Hi Shijk,

Ja, ik ben ook erg tevreden met Deezer 🙂.

Je zou eens kunnen kijken naar de "Radio's" die in het menu staan. Hier wordt niet met naam en toenaam "Jaren 80 muziek" genoemd, maar wel "Radio Classic Pop songs". Hier zitten (veel) klassiekers in. Ik ben ook niet de specifieke optie tegengekomen die je noemt.

Misschien dat iemand anders dat al wel gezien heeft?

Gr. Casper.
Hoi Casper,

Bedankt voor je snelle reactie.

De 'Radio' optie heb ik inderdaad gebruikt. Ik zie dan echter geen playlist, en kan maar 5 nummers skippen (per uur).

Groeten,
Mark
Reputatie 4
op de app zelf heb je daar eigenlijk weinig keuze in. op de site zelf daarintegen, heb je "verkennen" en "hear this". onder verkennen kan je dus wel verschillende playlists horen van bijv. andere mensen. via "hear this" leer je nieuwe muziek kennen gebaseerd op wat je tot zover heb geluisterd.

"hear this" is overigens nieuw, ik weet niet zeker of dit in de app word verwerkt, maar het zou opzich leuk zijn als je deze opties ook op je mobiel krijg 🙂
Bedankt voor je reactie Storm91.

Ik zal die opties eens proberen via de site dan. Zou handig zijn als die dan ook op de app beschikbaar komen idd! In de zoekfunctie zit ook verschil, als ik via de site op het vergrootglas klik krijg ik een lijst met resultaten te zien, in de app niet.
Reputatie 4
dit kan ik ook op de mobiel. helaas weet ik niet echt hoe het gaat bij een iPiad 😞 heb zelf android en ik weet niet hoe de toetsenboord van apple in elkaar zit.
Klopt, op mijn iPhone werkt het ook zie ik nu. iPad niet, wellicht/hopelijk dat daar dan ook nog een update voor komt.
Reputatie 4
@shijk

het blijkt dat het voor android nu een stuk veranderd is met de opties die hier voorbij kwamen. geen idee of het zo voor apple is, maar zeker de moeite waard! 😃

Reageer