Vraag

Deezer werkt niet meer

• 9 juli 2016
  • 9 reacties
  • 687 Bekeken

Hallo,
Ik heb een tijdje geleden mijn abonnement bij jullie verlengd in combinatie met een Samsung S7 Edge.
Op aanraden van jullie heb ik ook een abonnement op Deezer genomen aangezien ik veel muziek luister maar dat nog via de oldskool mp3 manier deed.

Ik heb eerst nog een tijd mijn oude S5 gebruikt en had geen probleem met Deezer, alles werkte naar behoren.
Sinds kort heb ik mijn S7 in gebruik en nu werkt Deezer dramatisch.
ik kan wel muziek en playlisten downloaden maar afspelen doet Deezer niet meer, en al helemaal niet in de offline modus.
Vind het nu toch wel een beetje vervelend worden en zonde van mijn geld.

Ik heb zelf al een aantal dingen geprobeerd;
De app verwijderen en opnieuw geïnstalleerd.
Een nieuw account aangemaakt op Deezer en een nieuwe code ingevoerd.
Ingelogd op deezer.com op de laptop en mijn apparaten verwijderd en opnieuw toegevoegd.

Dit alles heeft niet geholpen, hopelijk kunnen jullie zsm helpen.

Bij voorbaat dank.
Mvg

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Vogel86,

Wat vreemd dat dit niet werkt op je S7! Ik snap dat dit vervelend is, ik kan zelf ook niet meer zonder Deezer 😉 De bundel staat wel gewoon nog geactiveerd bij ons dus het zou gewoon moeten werken!

Slim dat je zelf al een aantal dingen hebt geprobeerd. Heb je wel een stabiele internetverbinding als je iets probeert af te spelen? Werkt Deezer wel gewoon naar behoren op je laptop of op een ander apparaat? Heb je toevallig nog geprobeerd of Deezer het wel nog steeds goed doet op je S5 en had je toevallig al gekeken op de support pagina van Deezer? Soms kan een software-update van het toestel zelf ook als wonderen doen. Zou je eens willen kijken of je S7 toevallig een update klaar heeft staan?

Ik ben benieuwd naar je reactie! 🙂
Hoi Amy

Bedankt voor je reactie.
ik zal vanavond even proberen of Deezer op een ander apparaat wel werkt.

Mijn internet verbinding is gewoon stabiel, ik kan de nummers ook gewoon downloaden.
Alleen afspelen doet de app niet meer.

Het gaat mij ook voornamelijk om afspelen in de offline mode aangezien ik altijd buiten werking en dus niet de beschikking heb over WiFi.

Ik heb geen update klaar staan voor mijn S7 dus ik heb eigenlijk geen idee wat ik nog kan doen.

Vind t gewoon erg jammer dat Deezer niet meer werkt, ik was er namelijk erg blij mee.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Vogel86,

Ik ben erg benieuwd hoe het op een andere apparaat is gegaan? Werkte Deezer daar wel? Zo niet, dan zit er ergens in je account verkeerd, anders in je telefoon. Het is dus handig om te weten of het gewerkt heeft.

We kunnen anders aan onze kant Deezer nog even resetten om te kijken of dit wellicht helpt bij het oplossen van het probleem.

Laat het ons weten hoe het is gegaan, hopelijk kunnen we je snel aan de muziek helpen! 🙂
Hoi David

Ik heb het gisteravond op mijn S5 geprobeerd, daar werkte t ook niet.
Op de laptop werkte het wel maar daar heb ik weinig aan.

Als jullie Deezer zouden kunnen resetten graag, dan zal ik op mijn S7 en S5 de app verwijderen en opnieuw installeren.

Groetjes
Reputatie 6
Badge +17
Hi Vogel86,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb de Deezer bundel gelijk voor je gereset. Zou je, zoals je zelf aangaf, de Deezer applicatie willen verwijderen en opnieuw downloaden + installeren?

Laat ons weten of het is gelukt. Anders zetten we het voor je door naar de technische afdeling. We gaan er samen uit komen!
Hoi Issam

Heb t volgende gedaan;
Kreeg een mail van jullie dat mijn Deezer abbo gereset was.
Vervolgens de stappen doorlopen via de Deezer site, app gedownload op S7 en geïnstalleerd.
Vervolgens een playlist gemaakt en gedownload en tot mijn verbazing werkte het weer.
Daarna op mijn S5 geprobeerd aangezien ik daar eigenlijk mee wil afspelen en mijn SDcard van 128GB daar inzit.

Helaas, de app werkt daar weer niet op.
Dan maar gewoon op de S7 dacht ik bij mezelf, dus de SDcard erin gedaan, kreeg ik vervolgens weer 1 of andere melding dat Deezer verbonden leek met een USB poort en de app herstart moest worden, dan ben je wel weer alle gegevens kwijt.

App herstart en wederom kan Deezer wel downloaden maar afspelen doet ie niet, zowel in de e online modus als de offline modus is afspelen niet mogelijk.

Zodra ik een nummer aanzet zie ik de tijd van 0 tot 3 seconden lopen en weer terug, verder niks.

Word er ondertussen moedeloos van, ik wil gewoon een normaal werkende Deezer, ik betaal er immers ook gewoon voor

Nogmaals bedankt en ik wacht jullie reacties weer af.
Groetjes
Reputatie 7
Badge +20
Hi Vogel,

Vreemd dat het eerst wel werkte, maar erna niet meer.. Hoeveel apparaten heb je op het moment totaal gekoppeld aan je Deezer-account? Je kunt dit ook via Mijn Account, 'Mijn gekoppelde apparaten' controleren. Er kunnen maximaal 3 apparaten gekoppeld worden. Aan welke telefoon wil je op het moment Deezer gekoppeld hebben, de S5 of S7?

Ik heb even een bericht gestuurd naar Deezer om na te vragen of zij weten waar het verkeerd gaat. Het is wel handig als je nog antwoord kunt geven op mijn bovenstaande vragen.

Hopelijk kunnen we dit snel oplossen!
Hoi David

Bedankt voor je reactie.
Ik had mijn S5 en S7 gekoppeld, ik heb ze al een keer verwijderd en opnieuw toegevoegd.

Het liefst wil ik Deezer op mijn S5 gebruiken aangezien ik deze verder niet gebruik, zodat ik de batterij van mijn S7 een beetje kan sparen.

Ik denk er zelf nu achter gekomen te zijn wat t probleem is.

Heb net de app weer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, alle instellingen worden dan blijkbaar gereset.
Deezer werkt nu in principe wel maar niet zoals ik het graag zou willen.

Ik heb namelijk speciaal een grote SDcard gekocht zodat ik er flink wat muziek op kwijt kan.

Na het resetten van de app worden de instellingen weer teruggezet naar normaal en slaat Deezer de muziek weer gewoon op op het toestel.

Zodra ik bij instellingen aangeef dat ik mijn SDcard als opslaglocatie wil krijg ik dus de melding dat Deezer verbonden lijkt met een USB Poort en moet de app weer worden gereset.

Misschien kan het wel helemaal niet wat ik wil, zou zomaar kunnen, maar dan ben je dus blijkbaar genoodzaakt een beperkt aantal playlisten aan te maken en al het geheugen van je toestel te gebruiken.

Hopelijk heb ik het zo een beetje kunnen uitleggen.

Nogmaals bedankt weer voor jullie hulp, ik wacht de reactie weer af.

Groeten
Reputatie 7
Badge +20
Hey Vogel,

Op het moment heb ik nog niets gehoord van Deezer, hopelijk reageren zij spoedig en weten zij de definitieve oplossing.

Naar aanleiding van je bovenstaande bericht ben ik even gaan zoeken, want het gaat dus niet zozeer om de apparaten en app, maar om het opslaan van de afspeellijsten die je wilt downloaden op je SD card.

Via Google kwam ik dit antwoord tegen:
"Just to say that I came across this SD issue on a Sony xperia, and have managed to resolve it fairly painlessly without rooting. In the actual Deezer app, in settings, there is an option to change storage settings. It says that you will lose all data, and you do. However, once you've requested this, and it has deleted all the music clogging up your phone, it then automatically downloads everything again to your SD card. Bit time-consuming and definitely better over Wi-Fi, but the end result is life as you were, and lots more space on your phone!".

Dit klinkt erg herkenbaar als ik jouw probleem hiernaast leg. Het is dus wat werk om dit te doen, maar schijnbaar werkt het dan wel. Ook andere leden van dat forum hadden erop gereageerd en hebben het zo weten op te lossen.

Het proberen waard wellcht? Zodra ik reactie heb van Deezer laat ik het je weten!

Reageer