Beantwoord

Doorschakelen uit belbundel

• 5 januari 2016
  • 6 reacties
  • 485 Bekeken

Reputatie 2
Wanneer ik mijn huidige t-mobile nummer doorschakel naar een ander Nederlands mobiel nummer maak ik dan kosten buiten bundel? Mijn huidige abonnement is een IPhone pakket.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Amy 6 januari 2016, 12:34

Hey Don,

Welkom terug op het forum. Jouw laatste topic was uit 2011, dat is even geleden! 😉

Jouw iPhone pakket valt onder het Stel Samen prijsplan. Als je wordt gebeld en het gesprek wordt doorgeschakeld dan betaal je voor het gesprek vanaf jouw telefoon naar het nummer waarnaar je hebt doorgeschakeld. Wanneer je bijvoorbeeld een doorschakeling instelt naar een buitenlands nummer dan gelden er aangepaste tarieven. Naar een Nederlands nummer betaal je alleen extra wanneer je buiten je bundel raakt.

Heb je zo voldoende informatie Don? Trek je aan de bel als er nog onduidelijkheden zijn? :8
Bekijk origineel

6 reacties

Badge +5
Heb je zo'n i150, i300 of i450 abonnement van een paar jaar geleden? Of een ander tariefplan? Laat maar even weten welke exact, dan kunnen we even kijken in de bijbehorende tarieflijst.
Reputatie 2
Hoi Hugo het heet echt een iPhone pakket. zie bijgesloten screenshot
Reputatie 2
kan iemand anders mij wellicht helpen?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Don,

Welkom terug op het forum. Jouw laatste topic was uit 2011, dat is even geleden! 😉

Jouw iPhone pakket valt onder het Stel Samen prijsplan. Als je wordt gebeld en het gesprek wordt doorgeschakeld dan betaal je voor het gesprek vanaf jouw telefoon naar het nummer waarnaar je hebt doorgeschakeld. Wanneer je bijvoorbeeld een doorschakeling instelt naar een buitenlands nummer dan gelden er aangepaste tarieven. Naar een Nederlands nummer betaal je alleen extra wanneer je buiten je bundel raakt.

Heb je zo voldoende informatie Don? Trek je aan de bel als er nog onduidelijkheden zijn? :8
Reputatie 2
Hoi Amy,

Ik heb er toch nog een vraag over want in het eerste deel van je antwoord zeg je: Als je wordt gebeld en het gesprek wordt doorgeschakeld dan betaal je voor het gesprek vanaf jouw telefoon naar het nummer waarnaar je hebt doorgeschakeld. en vervolgens daarna: Naar een Nederlands nummer betaal je alleen extra wanneer je buiten je bundel raakt.

Klopt het dat wanneer ik mijn telefoonnummer doorschakel naar een ander Nederlands mobiel nummer ik geen kosten maak wanneer ik binnen mijn bundelminuten blijf?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Don1987,

Ik hoor dat Amy net op je privébericht heeft gereageerd!

Kort gezegd: Doorschakeling binnen Nederland wordt uit je belminuten gehaald en maakt alleen extra kosten wanneer je buiten je bundel komt. 😉

Reageer