Beantwoord

Dubbel ingevuld

• 25 juli 2017
  • 1 reactie
  • 113 Bekeken

Hallo,

Ik wilde mijn bundel aanpassen van standaard 3000MB naar 6000MB per maand. Nu had ik dit gedaan, maar ook per ongeluk een losse bundel besteld, omdat ik dacht dat dit moest. Ik wilde alleen het abonnement omzetten. Kan de losse bundel nog verwijderd worden? Het is echt een paar minuten geleden gebeurd.

Hartelijk dank alvast!

Vriendelijke groeten,

Lars
icon

Beste antwoord door David 25 juli 2017, 15:54

Hey Lars,

Goed dat je dit even bij ons aangeeft!

Een geactiveerde aanvuller kunnen wij niet meer uitschakelen, maar ik zie inderdaad dat dit zo kort na elkaar is gebeurd dat dit duidelijk per ongeluk is gebeurd. Ik heb de kosten voor je vergoed, dit wordt op de volgende factuur verrekend. Mocht je buiten de grotere bundel komen, dan kun je gewoon nog wat extra MB's gebruiken van de aanvuller. 🙂 Extra veel data dus!

Als wij verder nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Lars,

Goed dat je dit even bij ons aangeeft!

Een geactiveerde aanvuller kunnen wij niet meer uitschakelen, maar ik zie inderdaad dat dit zo kort na elkaar is gebeurd dat dit duidelijk per ongeluk is gebeurd. Ik heb de kosten voor je vergoed, dit wordt op de volgende factuur verrekend. Mocht je buiten de grotere bundel komen, dan kun je gewoon nog wat extra MB's gebruiken van de aanvuller. 🙂 Extra veel data dus!

Als wij verder nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons weten!

Reageer