Beantwoord

Dubbele MB aanvullers

• 20 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 107 Bekeken

Hallo,
Afgelopen maand heb ik enkele MB aanvullers gekocht, maar twee hiervan zijn dubbel gerekend in de kosten. Het betreft een 500 MB aanvuller op 25-09 en een 100 MB aanvuller op 29-09 (daarnaast heb ik nog een 100 MB aanvuller op 30-9 gekocht die wel eenmalig werd gerekend). Beide keren heb ik twee keer op de aanvuller geklikt omdat er bij de eerste klik werd gezegd dat er een storing was. Uiteindelijk kreeg ik beide keren de aanvuller slechts één keer, maar werden de kosten toch twee keer gerekend. Ik heb vandaag mijn factuur binnengekregen en de dubbele kosten worden hier nog steeds meegerekend (in totaal dus 5,00 + 2,50 = 7,50 euro teveel). Ik hoop dat het opgelost kan worden!

Alvast bedankt

P.S. Ik zie nu achteraf dat er al meer topics over dit onderwerp zijn en dat ik het ook beter in een bijbehorende categorie had kunnen plaatsen. Sorry daarvoor!
icon

Beste antwoord door Hajar 24 oktober 2016, 10:40

Hi Bart,

Welkom op ons Forum!

Goed dat je nu aan de bel trekt! Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie inderdaad dat je op de 25ste en 29ste 2 MB-aanvullers tegelijk hebt aangeschaft. Ik heb nu de teveel betaalde kosten (€7,50) vergoed. Dit zal ook zichtbaar zijn op je volgende factuur.

Ik hoop dat je dit een passende oplossing vindt. Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Bart,

Welkom op ons Forum!

Goed dat je nu aan de bel trekt! Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie inderdaad dat je op de 25ste en 29ste 2 MB-aanvullers tegelijk hebt aangeschaft. Ik heb nu de teveel betaalde kosten (€7,50) vergoed. Dit zal ook zichtbaar zijn op je volgende factuur.

Ik hoop dat je dit een passende oplossing vindt. Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten. 🙂
Lijkt me helemaal goed, bedankt!
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Bart,

Namens Hajar mag ik wel 'graag gedaan' zeggen, denk ik. Leuk dat we je hebben kunnen helpen. Voor nu nog een mooie dag.

Reageer