Beantwoord

Duo sim of MB verdeler

Ik wil graag op mijn iPad een simkaart gekoppeld aan mijn eigen 06 nr.
dat kan blijkbaar met het "MB verdeler" programma....
Maar ik heb ook ergens gelezen dat als ik het netwerk op mijn iPad wil gebruiken, ik dat dan eerst op mijn telefoon moet uitzetten....
is dat zo??
icon

Beste antwoord door Kaassausje 11 december 2017, 13:26

Hoi Robertpa, welkom op het klantenforum.

Je haalt twee dingen door elkaar, namelijk de werking van de duosim en die van de mb-verdeler. Het zijn twee verschillende producten.

Met de mb-verdeler kun je alleen internet uit je eigen bundel verbruiken op een ander apparaat (of enkele andere apparaten). Deze optie is niet beschikbaar als je een Go abonnement hebt.

De duosim is een set identieke simkaarten, waarvan er maar één tegelijk op het netwerk actief kan zijn. Met deze simkaarten kun je internetten, bellen en sms'en.

Bekijk origineel

8 reacties

Hoi Robertpa, welkom op het klantenforum.

Je haalt twee dingen door elkaar, namelijk de werking van de duosim en die van de mb-verdeler. Het zijn twee verschillende producten.

Met de mb-verdeler kun je alleen internet uit je eigen bundel verbruiken op een ander apparaat (of enkele andere apparaten). Deze optie is niet beschikbaar als je een Go abonnement hebt.

De duosim is een set identieke simkaarten, waarvan er maar één tegelijk op het netwerk actief kan zijn. Met deze simkaarten kun je internetten, bellen en sms'en.
Dank je wel!

Klinkt logisch, ik ga erachteraan!

Robert
Graag gedaan, je weet het forum te vinden als je nog (of andere) vragen hebt. 🙂
Ik wil graag mijn mb verdeler gebruiken die in mijn huidige abonnement zat, en nu niet meer werkt bij de Go abonnementen, kan dat geactiveerd worden, vind het erg raar dat je daar geen bericht van krijgt, als je over moet schakelen naar een nieuw abonnement. Dus AUB weer activeren graag

Alvast bedankt
Reputatie 6
Badge +13
Beste Donnie bij Go abonnementen kan je geen MB verdeler gebruiken enkel in verleden bij de oudere abonnementen.
Er kan als je en Go abonnement heb dus niks geactiveerd worden.
Hallo Rosan,
Het is toch raar als je een 2 jarig abonnement hebt met mb verdeler, dat deze afloopt en dan in het nieuwe go abonnement geen mb verdeler meer heb, zonder bericht.
Gebruik de mb verdeler dagelijks.
Ik kan nu ook niet even een ander abonnement kiezen zit hier weer 2 jaar aan vast.
Reputatie 6
Badge +13
Er zijn ook geen abonnementen waarbij je een MB verdeler kan gebruiken.
Op de pagina van de MB verdeler staat dit wel gecommuniceerd en verder als je een nieuw abonnement aangaat gelden er nieuwe voorwaarden.
Er wordt nog wel mee geadverteerd en je kan het niet meer gebruiken, haal het dan weg.
Er wordt ook gesproken over het snelste netwerk maar als we de mb verdeler toelaten dan kunnen andere klanten daar last van hebben. (jullie tekst: Ons netwerk is klaar voor de toekomst, maar toch bestaat het risico dat andere klanten hierdoor trager internet ervaren. En dat willen we niet. Daarom hebben we besloten de MB-verdeler niet aan te bieden bij het Go-abonnement.)
Ik ben toch ook een klant, jullie nemen wel mijn handige mb verdeler af. Mijn mifi Router kan ik wel wegdoen.

Reageer