early renewal en dan overstappen

• 22 juni 2020
  • 3 reacties
  • 400 Bekeken

Hay..

Mijn Abo loopt tot mei volgend jaar.

Nou zit ik met enkele dingen…

1)aangezien Google en Huawei gezeik met elkaar (ik heb een Huawei toestel+Abo bij T-Mobile)hebben,hou ik me hart vast voor de toekomst…

2)ik ben al 12 jaar klant bij T-Mobile maar ik vind T-Mobile gewoon een heel stuk minder worden en de prijzen worden maar opgeschroefd…

3)ik wil graag overstappen naar Vodafone en dat moet in mijn geval middels early renewal maar kan iemand mijn uitleggen hoe de rekensom is bij een early renewal...

3 reacties

kosten zijn simpel als je wilt afkopen, je huidige toestelkrediet wat nog openstaat + het aantal maanden dat je contract nog loopt x 13.50, dus voor het gemak 11 x 13.50 is 148.50 + toestelkrediet.
Maar ik snap de early renewal niet helemaal, je hebt daar niks mee te maken als je naar Vodafone gaat, daar sluit je dan een nieuw contract af ipv een vroegtijdige verlenging met nieuw toestel bij T-Mobile.

Het abonnement loopt tot volgend jaar mei,dat is ongeveer nog een jaar.

Om dat abonnement "open" te breken(om naar een andere provider te gaan) heb je (bij mij weten)een early renewal nodig

Reputatie 7
Badge +18

Nee, @Doornekamp33 heeft helemaal gelijk, afkopen is de enige optie. Je nummer wordt overgezet naar prepaid zodat Vodafone nummerbehoud kan toepassen.

Reageer