Beantwoord

Eenmalige kosten vernieuwing

• 8 mei 2019
  • 4 reacties
  • 1233 Bekeken

Beste T-Mobile,

Ik had eind maart telefonisch vervroegde verlenging aangevraagd met een nieuwe telefoon, maar dit heb ik op 29 maart telefonisch weer geannueleerd. Factuur van maand april is afgeschreven inclusief "Eenmalige kosten vernieuwing van 71,12 euro".Dit had niet moeten gebeuren, omdat ik vervroegde verlenging heb geannuleerd. Ik hoop dat dit z.s.m. wordt opgelost.

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,
Abdul Tahtali
icon

Beste antwoord door Hajar 8 mei 2019, 12:56

Hi Abdul,

Heel goed dat je dit doorgeeft. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie inderdaad dat je verlenging was geannuleerd. De kosten die je op je factuur ziet zijn dus niet terecht. Ik heb de kosten vergoed en dit wordt met je volgende factuur verrekend. Ik hoop dat hiermee alles naar wens is!

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Abdul,

Heel goed dat je dit doorgeeft. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie inderdaad dat je verlenging was geannuleerd. De kosten die je op je factuur ziet zijn dus niet terecht. Ik heb de kosten vergoed en dit wordt met je volgende factuur verrekend. Ik hoop dat hiermee alles naar wens is!

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten!
Beste,
mijn T-mobile contract einddatum is 3 december 2019. Zoals bekend is kan je eerder verlengen. Om deze reden had ik eind juli gebeld met de klantenservice. Ik gaf aan mogelijk mijn contract te willen verlengen als T-Mobile mij hetzelfde kon bieden als Vodafone. De desbetreffende persoon kon mij niet helpen en ik werd op een later tijdstip teruggebeld door een collega van de afdeling ‘verlengingen o.i.d. die dit wel kon/mocht. Na een goede uitleg van deze medewerker was ik overgehaald om te verlengen. Hij gaf zelfs aan dat ik nu al kosteloos mocht verlengen. Ik was blij en ging samen met de medewerker direct alles regelen. De telefoon is keurig bij mij op het werk bezorgt en werkt uitstekend. Vandaag ontving ik alleen mijn factuur en schrok hier nogal van. Er staat op dat ik eenmalige kosten vernieuwing van €71,12 dien te betalen. Dit terwijl mij telefonisch is verteld dat ik al kosteloos kon vernieuwen.

Dit had niet mogen gebeuren en ik hoop op een passende oplossing.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @darwynric

Ik zie dat je inmiddels bent verder geholpen door mijn collega. Hopelijk is hiermee alles naar wens!
Alles is verholpen. Bedankt!

Reageer