Beantwoord

Eenmalige kosten vernieuwing

  • 8 mei 2019
  • 1 reactie
  • 852 Bekeken

Beste T-Mobile,

Ik had eind maart telefonisch vervroegde verlenging aangevraagd met een nieuwe telefoon, maar dit heb ik op 29 maart telefonisch weer geannueleerd. Factuur van maand april is afgeschreven inclusief "Eenmalige kosten vernieuwing van 71,12 euro".Dit had niet moeten gebeuren, omdat ik vervroegde verlenging heb geannuleerd. Ik hoop dat dit z.s.m. wordt opgelost.

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,
Abdul Tahtali
icon

Beste antwoord door Hajar 8 mei 2019, 12:56

Hi Abdul,

Heel goed dat je dit doorgeeft. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie inderdaad dat je verlenging was geannuleerd. De kosten die je op je factuur ziet zijn dus niet terecht. Ik heb de kosten vergoed en dit wordt met je volgende factuur verrekend. Ik hoop dat hiermee alles naar wens is!

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Abdul,

Heel goed dat je dit doorgeeft. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie inderdaad dat je verlenging was geannuleerd. De kosten die je op je factuur ziet zijn dus niet terecht. Ik heb de kosten vergoed en dit wordt met je volgende factuur verrekend. Ik hoop dat hiermee alles naar wens is!

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten!

Reageer