Beantwoord

Emigreren

• 7 augustus 2019
  • 9 reacties
  • 985 Bekeken

Ik ben verhuisd naar het buitenland en mijn contract loopt nog tot eind 2020. Ik wil graag mijn abonnement opzeggen en laten omzetten naar een prepaid. Ik wil graag weten wat de mogelijkheden zijn en hoe ik dit kan regelen. Ik kan mijn abonnement niet gebruiken en alhoewel ik geen gebruik maak van mijn data bundel krijg ik om de zoveel tijd een waarschuwingsbericht van t-mobile dat ik mijn data bundel niet gebruiken mag anders wordt er iets van 5,5 euros in rekening gebracht voor elke 1Gb aan data.
Mijn abonnement bestaat uit toestel geld en abonnementskosten en het toestel geld ga ik natuurlijk in een keer betalen als mijn abonnement opgezegd is.
icon

Beste antwoord door Folkert 7 augustus 2019, 22:23

Beste Eddie,

Het toestel kun je alvast afbetalen via Mijn T-Mobile. Het abonnement omzetten naar prepaid kan geregeld worden door een community moderator, die reageren morgen wel.
De kosten voor het afkopen van het abonnement zijn 50% van de resterende termijnen zonder eventuele kortingen.
Het prepaid nummer zul je t.z.t. minimaal 1x per half jaar actief moeten gebruiken,d.w.z. zelf iemand bellen (moet opgenomen worden) of een sms sturen.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste Eddie,

Het toestel kun je alvast afbetalen via Mijn T-Mobile. Het abonnement omzetten naar prepaid kan geregeld worden door een community moderator, die reageren morgen wel.
De kosten voor het afkopen van het abonnement zijn 50% van de resterende termijnen zonder eventuele kortingen.
Het prepaid nummer zul je t.z.t. minimaal 1x per half jaar actief moeten gebruiken,d.w.z. zelf iemand bellen (moet opgenomen worden) of een sms sturen.

Groet, Folkert
Oh sorry en dank je wel Folkert!
Groeten,
Eddie
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Eddie21,

Het is sinds kort iets veranderd, dat had Folkert nog niet kunnen weten! Als je het abonnement wilt afkopen, dan betaal je bij Go of SS&SB alleen het standaard - minimale - servicecontract af (plus evt. vaste bundels), en het eventuele toestelcontract.

Wil je dat ik het afkopen van het abonnement voor jou in werking zet? Laat het ons maar weten!
Beste Jaimy,

Wat houdt dat in precies, is het dan 100% van de resterende termijnen + toestel geld? Ik begreep het niet helemaal. Wil je aub dat toelichten?
"dan betaal je bij Go of SS&SB alleen het standaard - minimale - servicecontract af"

Bedankt

Hoi Eddie21,

Het is sinds kort iets veranderd, dat had Folkert nog niet kunnen weten! Als je het abonnement wilt afkopen, dan betaal je bij Go of SS&SB alleen het standaard - minimale - servicecontract af (plus evt. vaste bundels), en het eventuele toestelcontract.

Wil je dat ik het afkopen van het abonnement voor jou in werking zet? Laat het ons maar weten!
Reputatie 7
Badge +18
Beste Eddie,

Het zit praktisch zo met de nieuwe regeling:
Neem de prijs van de laagst mogelijke bundel en aantal belminuten van jouw abonnement wat mogelijk is. Dat bedrag x het aantal nog komende termijnen tot eind 2020 dien je te betalen voor het afkopen.

Voorbeeld: Stel je hebt een Go abonnement, laagst mogelijke maandprijs voor 120 minuten en 0 Gb is 10 euro. Je betaalt voor afkopen 10 euro x het aantal resterende maanden.

Het toestelkrediet dien je al eerder af te lossen via Mijn T-Mobile. Je nummer omzetten naar Prepaid kost je eenmalig 10 euro.

Groet, Folkert
Hoi Eddie21,

Beste Jaimy,

Dan wil ik heel graag dat het afkopen van het abonnement in werking gezet wordt en wil graag mijn nummer behouden als een prepaid simkaart.

Groet,
Eddie
Reputatie 7
Badge +20
Hi Eddie,

Ik help je daar graag mee! Ik heb je abonnement opgezegd en en je omzetting naar PrePaid aangevraagd. Je hebt een maand opzegtermijn dus je abonnement wordt op 13 september omgezet naar PrePaid. Je hebt ook een e-mail ontvangen met meer informatie over het afkoopbedrag en de omzetting.

Is alles duidelijk zo? Als ik nog iets voor je kan betekenen, let me know!
Hi Eddie,

Ik help je daar graag mee! Ik heb je abonnement opgezegd en en je omzetting naar PrePaid aangevraagd. Je hebt een maand opzegtermijn dus je abonnement wordt op 13 september omgezet naar PrePaid. Je hebt ook een e-mail ontvangen met meer informatie over het afkoopbedrag en de omzetting.

Is alles duidelijk zo? Als ik nog iets voor je kan betekenen, let me know!

Hi Hajar,

Bedankt voor jullie hulp en alles is duidelijk. Ik heb een email ontvangen met alle informatie.

Thanks!

Gr,
Eddie
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan Eddie!

Reageer