Beantwoord

EU roaming vs tarieven vanuit NL

• 12 juni 2017
  • 1 reactie
  • 323 Bekeken

In de info over de (fijne!) nieuwe EU tarieven behandelen jullie NL of NL geen EU land is. Toch een beetje vreemd.
Lastig dat bellen vanuit NL naar bijvoorbeeld Frankrijk niet in je bundel zit, maar bellen vanuit Belgie naar Frankrijk wel... is dat houdbaar?
En wat als ik een dag overleggen heb in bijv. Brussel. Dan zijn de telefoontjes die ik pleeg met overnachting anders dan die ik pleeg als ik zelfde dag weer terug naar NL reis?

Groet
Jolein
icon

Beste antwoord door Thalina 12 juni 2017, 14:10

Hoi Jolein,

Ik heb jouw andere vraag over dit onderwerp al verhuisd naar het algemene topic over de nieuwe regels. Bovenstaande vraag gaat over hetzelfde onderwerp en zal dus ook in het algemene topic worden beantwoord. We beantwoorden de vragen op volgorde van binnenkomst, dus jouw vraag komt vanzelf aan de beurt. Het is niet de bedoeling dat je dezelfde vraag in meerdere topic stelt. Wil je hier in het vervolg rekening mee houden? Dankjewel!

Dit topic gaat op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jolein,

Ik heb jouw andere vraag over dit onderwerp al verhuisd naar het algemene topic over de nieuwe regels. Bovenstaande vraag gaat over hetzelfde onderwerp en zal dus ook in het algemene topic worden beantwoord. We beantwoorden de vragen op volgorde van binnenkomst, dus jouw vraag komt vanzelf aan de beurt. Het is niet de bedoeling dat je dezelfde vraag in meerdere topic stelt. Wil je hier in het vervolg rekening mee houden? Dankjewel!

Dit topic gaat op slot.