Beantwoord

Extra abbonement aanvraag

  • 30 april 2019
  • 1 reactie
  • 760 Bekeken

Ik heb vanmorgen zojuist een extra abbonement afgesloten en ik zou in 10 minuten een mail krijgen , die heb ik alleen niet gehad en kan er niks over terug vinden via mijn T-mobile account ?
icon

Beste antwoord door Jaimy 1 mei 2019, 14:04

Hoi Beau Koogje,

Leuk dat je nog een abonnement wilt afsluiten! Ik help je hier graag mee verder hoor.

Heb je het aanvragen gedaan onder dezelfde gegevens als voor het nummer dat eindigt op -497? Watvoor abonnement is het precies geweest? Ik zie op dit moment alleen -497 in ons systeem terug, dus ik vermoed dat het aanvragen van een ander abonnement inderdaad niet is gelukt. Mocht het onder andere gegevens zijn aangevraagd, dan hoor ik dat ook graag, zodat ik het voor je kan uitzoeken!

Laat je het weten?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Beau Koogje,

Leuk dat je nog een abonnement wilt afsluiten! Ik help je hier graag mee verder hoor.

Heb je het aanvragen gedaan onder dezelfde gegevens als voor het nummer dat eindigt op -497? Watvoor abonnement is het precies geweest? Ik zie op dit moment alleen -497 in ons systeem terug, dus ik vermoed dat het aanvragen van een ander abonnement inderdaad niet is gelukt. Mocht het onder andere gegevens zijn aangevraagd, dan hoor ik dat ook graag, zodat ik het voor je kan uitzoeken!

Laat je het weten?

Reageer