Beantwoord

Extra belminuten toegevoegd aan abonnement

• 29 maart 2017
  • 5 reacties
  • 2474 Bekeken

Hoi,
Een paar dagen geleden kwam ik er achter dat mijn belminuten op waren en ik nog best lang moest wachten voor ik nieuwe kreeg. Toen heb ik mijn belminuten aangevuld. Ik dacht dat dit net zo was als bij je mb's als ze op waren dat je ze voor een paar euro aan kon vullen, en dat dan de volgende maand je abonnement gewoon bleef zoals het was. Maar nu ben ik bang dat ik mijn abonnement heb aangepast en nu iedere maand extra belminuten heb, en dat dit dus permanent is. Mijn vraag is of hier nog iets aan gedaan kan worden om het terug te draaien?

Met vriendelijke groet,
Lize
icon

Beste antwoord door Thalina 30 maart 2017, 09:41

Hoi Lize,

Geen paniek 🙂 Ik heb gelijk voor je in het systeem gekeken en ik zie dat je een Basis Sim Only abonnement hebt. Daarmee kun je per factuurmaand jouw bundels verhogen of verlagen, maar nooit lager dan de bij aanvang van jouw overeenkomst aangeschafte bundelgroottes (instapniveau). Dus je kunt zonder zorgen straks jouw belbundel weer verlagen als je dat wilt naar het oude niveau. Houd er wel rekening mee dat jouw komende factuur er iets anders uit zal zien dan je gewend bent. Op deze pagina vind je alvast een uitleg hierover.

Weet je zo voldoende? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Beste Lize , heb je een stel samen en stel bij abonnement?
Dan kan je na 1 maand weer veranderen en terug naar je oude bel bundel.
Nee heb ik niet, dus vandaar dat ik bang ben dat het permanent is.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Lize,

Geen paniek 🙂 Ik heb gelijk voor je in het systeem gekeken en ik zie dat je een Basis Sim Only abonnement hebt. Daarmee kun je per factuurmaand jouw bundels verhogen of verlagen, maar nooit lager dan de bij aanvang van jouw overeenkomst aangeschafte bundelgroottes (instapniveau). Dus je kunt zonder zorgen straks jouw belbundel weer verlagen als je dat wilt naar het oude niveau. Houd er wel rekening mee dat jouw komende factuur er iets anders uit zal zien dan je gewend bent. Op deze pagina vind je alvast een uitleg hierover.

Weet je zo voldoende? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag!
Oke, duidelijk. Vanaf wanneer kan ik dit weer verlagen?
Reputatie 6
Badge +17
Hi Lize,

Goede vraag inderdaad! Ik heb gelijk nog even gekeken en je hebt op 27 maart jouw bundel aangepast. Dit betekent dat je op 27 april de bundel weer kunt wijzigen. 🙂

Mocht je nog meer vragen hebben, dan horen we het graag!

Reageer