Een paar dagen geleden kwam ik er achter dat mijn belminuten op waren en ik nog best lang moest wachten voor ik nieuwe kreeg. Toen heb ik mijn belminuten aangevuld. Ik dacht dat dit net zo was als bij je mb's als ze op waren dat je ze voor een paar euro aan kon vullen, en dat dan de volgende maand je abonnement gewoon bleef zoals het was. Maar nu ben ik bang dat ik mijn abonnement heb aangepast en nu iedere maand extra belminuten heb, en dat dit dus permanent is. Mijn vraag is of hier nog iets aan gedaan kan worden om het terug te draaien?
Met vriendelijke groet,
Lize
Beste antwoord door Thalina
Geen paniek 🙂 Ik heb gelijk voor je in het systeem gekeken en ik zie dat je een Basis Sim Only abonnement hebt. Daarmee kun je per factuurmaand jouw bundels verhogen of verlagen, maar nooit lager dan de bij aanvang van jouw overeenkomst aangeschafte bundelgroottes (instapniveau). Dus je kunt zonder zorgen straks jouw belbundel weer verlagen als je dat wilt naar het oude niveau. Houd er wel rekening mee dat jouw komende factuur er iets anders uit zal zien dan je gewend bent. Op deze pagina vind je alvast een uitleg hierover.
Weet je zo voldoende? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag!