Ik heb al een aantal keren extra kosten gehad buiten mijn abonnement. Ik heb er zelf al naar gekeken maar kan er niet achter komen waar de extra kosten vandaan komen. Ik heb namelijk een abonnement met 50 belminuten, en ik krijg extra kosten omdat ik een 29 minuten met een 06-nummer heb gebeld? Zou er iemand zijn die dit even na kan kijken of uit kan leggen waar de extra kosten vandaan komen?
Groetjes
Beste antwoord door David
Goed dat je even aan de bel trekt, hopelijk kan ik dit goed voor je uitleggen! 🙂
Ik heb de facturen van de afgelopen maanden bekeken en zie dat je twee keer kosten voor bellen buiten de bundel hebt moeten betalen. De ene factuur is van 27 februari en de ander van 27 april. Bij de factuur van februari zijn er kosten gemaakt, omdat je meer hebt gebeld dan de 50 minuten die in jouw belbundel zitten. Daardoor heb je extra kosten voor de gesprekken die je buiten de belbundel hebt gevoerd.
In april heb je hogere kosten gemaakt, omdat je eind maart de bundel hebt gewijzigd. Hierdoor ontving je een bundel naar verhouding van de maand en daardoor had je minder belminuten dan je wellicht verwachtte. Op deze pagina vind je hier een uitgebreide uitleg over. Leer het niet al te goed uit je hoofd, want sinds 4 mei is dit aangepast en werkt het nu anders. Je ontvangt zowel van de oude als de nieuwe bundel het volledige aantal minuten/sms/MB ontvangt. Over de maandkosten en kortingen wordt nog wél een pro-rata berekening gemaakt. Dit is dus voordeliger voor de klant. 🙂
Hopelijk heb ik het je zo helder uit kunnen leggen, anders hoor ik het graag van je!