Beantwoord

Extra kosten SMS

Hoi,

ik heb sinds kort een BASIC 1GB + onbeperkt bellen 17.2 abonnement, bij de omschrijving staat:

Gebruik jouw GB's zorgeloos in Nederland en de EU. Je kunt onbeperkt bellen en sms'en in Nederland en de EU. Daarnaast kun je 120 minuten bellen van NL naar de EU.

Een keer per week ben ik op bezoek bij iemand waar ik een sms'je moet versturen naar de gemeente om daar een paar uur gratis te kunnen parkeren, voorheen met mij vorige abonnement werden hier nooit extra kosten voor gerekend maar met mijn nieuwe abonnement moet ik hier in ene e0,50 voor betalen. Ondanks dat er in de omschrijving onbeperkt sms staat. Hoe kan dit?
Het nummer waar ik naar moet sms'en is 4111 maar voorheen viel dit gewoon altijd binnen mijn bundel.

icon

Beste antwoord door Hajar 12 maart 2018, 14:14

Hi Chausi,

Dankjewel voor het verlengen van je abonnement! Ben blij dat je nog bij ons bent! 😃

Ik zie dat Skyrider al meer duidelijkheid heeft gegeven over sms-diensten. Normaal gesproken zijn er kosten verbonden aan een sms-dienst. Ik zie dat het nummer dat jij gebruik wel onder je sms bundel valt en dus heb ik de extra kosten vergoed. Mocht je op je volgende factuur weer kosten maken aan 4111, trek dan gelijk aan de bel! Ik ga het dan voor je uitzoeken.

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Goedendag Chausi.

Voor zulke 'sms' diensten worden meestal altijd kosten in rekening gebracht, ongeacht of je onbeperkt Sms'jes kan versturen. Waarom je voorheen geen kosten hoefde te betalen weet ik helaas niet. Misschien is er iets veranderd aan de nummer zelf wat misschien voorheen gratis was?

Een moderator (T-Mobile personeel) kan wat dieper in je gegevens kijken met hoe en wat. Ze zullen meestal binnen 24/48 uur reageren!

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Reputatie 6
Badge +17
Hi Chausi,

Dankjewel voor het verlengen van je abonnement! Ben blij dat je nog bij ons bent! 😃

Ik zie dat Skyrider al meer duidelijkheid heeft gegeven over sms-diensten. Normaal gesproken zijn er kosten verbonden aan een sms-dienst. Ik zie dat het nummer dat jij gebruik wel onder je sms bundel valt en dus heb ik de extra kosten vergoed. Mocht je op je volgende factuur weer kosten maken aan 4111, trek dan gelijk aan de bel! Ik ga het dan voor je uitzoeken.

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten!

Reageer