Beantwoord

Extra kosten voor mobiel internet?

• 27 november 2015
  • 5 reacties
  • 153 Bekeken

hello,

ik gebruik al maaanden internet en heb daar nooit iets voor hoeven betalen.
afgelopen maand is er alleen 5 euro extra afgeschreven voor mobiel internet. waarom nu ineens wel ?

groetjes,

laura
icon

Beste antwoord door Willem 29 november 2015, 13:41

@ laraapie

Ik kan je hier zeker meer duidelijk over geven! 😉 De kosten hebben te maken met de aanschaf van een Travel en Surf S-pas op 21/10 in Polen. Hiermee kon je 60 MB verbruiken aan mobiel internet in het buitenland. Je kan door in te loggen op My T-Mobile overigens al je factuurspecificaties inzien, zo zie je precies hoe de kosten zijn opgebouwd!

Ben je van plan om veel gebruik te maken van mobiel internet in het buitenland? Via onze website vind je alle info terug over Internet Europa. Als het gewoon af en toe het geval is, dan zijn de Travel en Surf passen een ideale oplossing.

Zorgt dit voor meer duidelijkheid? Laat het maar even weten!
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +12
Welkom op het forum Laura! :)

Hoelang heb je dit abonnement al? om wat voor type abonnement gaat het precies? zijn de kosten echt voor internet MB's of per dag?
haai !
ik heb dit abonnement sinds april. betaal 14,50 per maand voor bellen/sms'en in europa.
en afgelopen maand kwam daar 4,99 bij voor mobiel internet, zo staat er.
kan dit komen doordat ik de 4G functie heb aangezet op m'n telefoon ?
@ laraapie

Ik kan je hier zeker meer duidelijk over geven! 😉 De kosten hebben te maken met de aanschaf van een Travel en Surf S-pas op 21/10 in Polen. Hiermee kon je 60 MB verbruiken aan mobiel internet in het buitenland. Je kan door in te loggen op My T-Mobile overigens al je factuurspecificaties inzien, zo zie je precies hoe de kosten zijn opgebouwd!

Ben je van plan om veel gebruik te maken van mobiel internet in het buitenland? Via onze website vind je alle info terug over Internet Europa. Als het gewoon af en toe het geval is, dan zijn de Travel en Surf passen een ideale oplossing.

Zorgt dit voor meer duidelijkheid? Laat het maar even weten!
ah thanks !
ik dacht dat dat het niet was omdat het niet onder ' buitenland ' stond haha.
maar ik kan dus gewoon 4G aanzetten op mijn telefoon ?
Badge +5
4G is geen probleem, dit hebben alle T-Mobile klanten er gratis bij. Je bundel gaat daarmee wel sneller op natuurlijk!

Reageer