Beantwoord

Extra veilig online vast, wat doet dit?

• 5 mei 2019
  • 1 reactie
  • 832 Bekeken

Hallo,

Bij mijn abonnement zit extra veilig online vast, nou vraag ik me af wat dat hoort te doen..ik was in de veronderstelling dat ik geen virusscanner meer nodig had maar dat blijkt toch wel degelijk het geval.

Of ik hoor ik dat te activeren of iets anders want ik heb het idee dat het werkelijk niets toevoegt.
En ik kan er dus ook niet vanaf omdat het vast bij mijn abonnement zit voor 2 jaar.

Gr
icon

Beste antwoord door pipodeclown_2 5 mei 2019, 11:59

Het beschermt je voor bepaalde aanvallen en gevaarlijke websites, maar je kunt bijvoorbeeld altijd een USB stick met een virus in je pc steken of op andere wijze geïnfecteerd raken. Daarom is een virusscanner altijd aan te bevelen. Als het om een pc met Windows 10 gaat, dan zit daar tegenwoordig een goede virusscanner ingebouwd. Op Android apparaten zou ik zeker nog een virusscanner installeren.
Zodra je met een apparaat op een andere Wi-Fi-netwerkvoorziening zit dan bij je thuis, dan heb je dus niet deze T-Mobile bescherming.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1
Het beschermt je voor bepaalde aanvallen en gevaarlijke websites, maar je kunt bijvoorbeeld altijd een USB stick met een virus in je pc steken of op andere wijze geïnfecteerd raken. Daarom is een virusscanner altijd aan te bevelen. Als het om een pc met Windows 10 gaat, dan zit daar tegenwoordig een goede virusscanner ingebouwd. Op Android apparaten zou ik zeker nog een virusscanner installeren.
Zodra je met een apparaat op een andere Wi-Fi-netwerkvoorziening zit dan bij je thuis, dan heb je dus niet deze T-Mobile bescherming.

Reageer