Beantwoord

Factuur klopt niet mijn korting wordt niet verrekend.

  • 13 januari 2017
  • 1 reactie
  • 130 Bekeken

Hallo,

Afgelopen september heb ik mijn abonnement verlengd bij jullie. Ik heb het volgende aangevraagd:
T-Mobile 3000 MB (24 maanden) 3 GB tot 120Mb/s, daarna 64Kb/s incl. 100MB EU € 15,00 Gehele contractsperiode € 7,50
Echter betaal ik voor het internet gewoon 15,00 euro inplaats van 7,50. euro. Denk dat het een foutje is van jullie kant of van de mediamarkt.

Zouden jullie dit willen aanpassen?

groet
Nicole
icon

Beste antwoord door Hajar 15 januari 2017, 13:24

Hi Nicole,

Goed dat je dit gelijk al aangeeft. Zou je mij via e-mail een kopie van jouw contract kunnen opsturen? Dan kan ik controleren wat er gecorrigeerd moet worden. Ik stuur je een privébericht met mijn e-mailadres.

Ik zie je bericht graag tegemoet! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Nicole,

Goed dat je dit gelijk al aangeeft. Zou je mij via e-mail een kopie van jouw contract kunnen opsturen? Dan kan ik controleren wat er gecorrigeerd moet worden. Ik stuur je een privébericht met mijn e-mailadres.

Ik zie je bericht graag tegemoet! 🙂

Reageer