Beantwoord

Factuur staat een bedrag van €33,87

• 22 januari 2017
  • 1 reactie
  • 382 Bekeken

laatste factuur betaald met een bedraag van €74,60 en €33,87 bellen naar 1810 ik eil weten wat is dat ik heb alleen ziggo gebeld en ziggo heeft die telefoon nummer niet, ik wil mijn geld terug.
Zir hieronder gekopiieerde vanag ziggo site:
Normaal tarief servicenummers
Je belt ons altijd zonder extra kosten. Bij Ziggo betaal je namelijk het normale tarief voor onze servicenummers. Sommige servicenummers zijn gratis.

Het beltarief voor onze Klantenservice was € 0,10 per minuut + het normale tarief. We rekenen nu geen € 0,10 meer voor het bellen naar een servicenummer van Ziggo. Je betaalt alleen het normale tarief.

Wat is het normale tarief?

Normaal tarief betekent dat je dezelfde kosten betaalt als voor het bellen naar een vast nummer. Er worden dus geen extra kosten berekend voor het bellen naar een 0900-nummer waarvoor het normale tarief geldt.

Servicenummers met het normale tarief

Klantenservice: 0900-1884 (normaal tarief)
Bestellen: 0900-0730 (normaal tarief)
Smartcard activeren: 0900 – 20 20 000 (normaal tarief)
Onze gratis servicenummers

Onze Klantenservice bel je gratis vanaf je Ziggo telefoonlijn. De Klantenservice van Ziggo Zakelijk is gratis voor al onze klanten.

Klantenservice: 1200
Klantenservice Ziggo Zakelijk: 0800 – 0620

M.V.G.
Melbis
icon

Beste antwoord door Amy 23 januari 2017, 14:24

Hi Melbis,

Heel vervelend dat je extra kosten hebt gemaakt door servicenummers, begrijpelijk dat je aan de bel trekt.

Had je jouw factuur al bekeken? Ik zie namelijk dat de kosten in rekening zijn gebracht doordat je gebeld hebt naar '1810'. Ik zag online dat dit een nummer een informatiedienst is. Zij verbinden je door met het juiste bedrijf of instantie. Op deze pagina vind je hier meer informatie over. Hier staat ook bij vermeld dat dit nummer €0,90 per minuut kost.

Op deze pagina lees je meer over servicenummers en hoe wij deze in rekening brengen. Mocht je hier verder nog vragen over hebben, ket me know! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hi Melbis,

Heel vervelend dat je extra kosten hebt gemaakt door servicenummers, begrijpelijk dat je aan de bel trekt.

Had je jouw factuur al bekeken? Ik zie namelijk dat de kosten in rekening zijn gebracht doordat je gebeld hebt naar '1810'. Ik zag online dat dit een nummer een informatiedienst is. Zij verbinden je door met het juiste bedrijf of instantie. Op deze pagina vind je hier meer informatie over. Hier staat ook bij vermeld dat dit nummer €0,90 per minuut kost.

Op deze pagina lees je meer over servicenummers en hoe wij deze in rekening brengen. Mocht je hier verder nog vragen over hebben, ket me know! 🙂

Reageer