Wat is mijn. Opgevallen je stelt een vraag en je krijgt geen antwoord maar er wordt dan een tegenvraag gesteld .erg makkelijk toch
Voorbeeld is de klantenservice gratis te bellen .maak je niet druk 15 dec krijg je toch een ander abonnement en dan ben je ook je tegoeden kwijt je lacht je toch rot ????
Beste antwoord door David
Hey Matt61,
Ik herken het telefoonnummer niet wat je in jouw bericht aangeeft, want op dit moment zijn de enige SMS'jes die je hebt verstuurd deze factuurmaand eindigen op -842. Hier heeft Issam je ook over geïnformeerd en dit kun je terugvinden in je My T-Mobile.
Wat betreft de 20:50 belminuten naar een nummer in de Verenigde Staten verwijs ik je ook naar het antwoord hierboven van Issam. Zoals aangegeven kan het verwerken van de gebelde minuten langer duren, omdat dit in het buitenland heeft plaatsgevonden. Onze collega neemt hierover nog contact met je op om te kijken of het wel correct staat op je factuur en of hier nog wat aan opgelost moet worden.
Deze vragen/zinnen begrijp ik overigens niet helemaal: "Voicemail berichten ? Curaçao gebeld geen contact maar kostte wel geld ,
Ik ben dan ook benieuwd hoe dit in januari wordt opgelost als ik thuis ben ?"
Ik zie namelijk geen kosten voor dergelijke telefoongesprekken en zoals al meerdere malen is vermeld, wordt er contact met je opgenomen als je factuur er is om hier naar te kijken.
Hopelijk is het zo duidelijk, maar anders horen we graag waar je nog antwoord op zou willen.