Beantwoord

Feedback over chatten via de website

• 9 december 2015
  • 21 reacties
  • 570 Bekeken

Heb afgelopen week een paar keer de mogelijk heid gehad te chatten ,
Wat is mijn. Opgevallen je stelt een vraag en je krijgt geen antwoord maar er wordt dan een tegenvraag gesteld .erg makkelijk toch
Voorbeeld is de klantenservice gratis te bellen .maak je niet druk 15 dec krijg je toch een ander abonnement en dan ben je ook je tegoeden kwijt je lacht je toch rot ????
icon

Beste antwoord door David 22 december 2015, 13:09

Hey Matt61,

Ik herken het telefoonnummer niet wat je in jouw bericht aangeeft, want op dit moment zijn de enige SMS'jes die je hebt verstuurd deze factuurmaand eindigen op -842. Hier heeft Issam je ook over geïnformeerd en dit kun je terugvinden in je My T-Mobile.

Wat betreft de 20:50 belminuten naar een nummer in de Verenigde Staten verwijs ik je ook naar het antwoord hierboven van Issam. Zoals aangegeven kan het verwerken van de gebelde minuten langer duren, omdat dit in het buitenland heeft plaatsgevonden. Onze collega neemt hierover nog contact met je op om te kijken of het wel correct staat op je factuur en of hier nog wat aan opgelost moet worden.

Deze vragen/zinnen begrijp ik overigens niet helemaal: "Voicemail berichten ? Curaçao gebeld geen contact maar kostte wel geld ,
Ik ben dan ook benieuwd hoe dit in januari wordt opgelost als ik thuis ben ?"
Ik zie namelijk geen kosten voor dergelijke telefoongesprekken en zoals al meerdere malen is vermeld, wordt er contact met je opgenomen als je factuur er is om hier naar te kijken.

Hopelijk is het zo duidelijk, maar anders horen we graag waar je nog antwoord op zou willen.
Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Haha Matt61, lol?

Heb je niet gevraagd of zijn of haar proeftijd er al opzat bij T-M.? 😉
Hoi
Het was zijn laatste dag en begon volgende week bij KPN brieven sorteren
Reputatie 2
Blijkbaar is t forum 'the place to be' Matt61. Je hebt wel pech zeg... Hopelijk zijn je vragen inmiddels beantwoord :8 Groet, eM.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Matt,

Goed dat je dit bij ons aankaart. Bedankt voor je feedback. We doen ons uiterste best om onze dienstverlening te verbeteren en dat kan niet zonder feedback vanuit jullie!

In het systeem zie ik dat onze collega van de telefonische klantenservice wel met je heeft nagedacht over een passende oplossing en dat de kosten inmiddels zijn vergoed. Dit had onze collega via de chat uiteraard ook moeten aanbieden aangezien de kosten onterecht waren. Onze excuses voor het ongemak.

Ik zie dat je jouw weg op het forum inmiddels wel hebt gevonden, vergeet niet om jezelf voor te stellen in het voorstel topic. 😉
Reputatie 6
Heb afgelopen week een paar keer de mogelijk heid gehad te chatten ,
Wat is mijn. Opgevallen je stelt een vraag en je krijgt geen antwoord maar er wordt dan een tegenvraag gesteld .erg makkelijk toch
Voorbeeld is de klantenservice gratis te bellen .maak je niet druk 15 dec krijg je toch een ander abonnement en dan ben je ook je tegoeden kwijt je lacht je toch rot ????

Matt,

Ik vond chatten vroeger altijd reuzegezellig. Vooral inde Limburgse TMF-chat.
Reputatie 4
Badge +4
Zelf vind ik de chat een handig middel om contact te maken.
Eerder (vroegah) had je tal van chatsites inderdaad... Lekker vuurtjes stoken in de chat rooms en boude opmerkingen erin gooien ;)

Misschien had deze medewerker een vreselijke klant achter de rug, probeer het in dat geval met een beetje geduld (vragend) te starten/ bewoorden en redelijk kort en bondig.
"Goedemiddag, ik heb een vraag over (onderwerp)... Wilt u kijken naar... ?"

Dan lukt het over het algemeen vaker.

Misschien ervaren klanten sommige klantenservicemedewerkers als bot/ onredelijk, maar ik denk dat het andersom ook wel eens zo is (zie een pannenkoek met 0,0 sociale vaardigheden maar eens te helpen).

Ahum... genoeg gezeurd, goed weekend allemaal!
Beste Issam,bedankt voor je antwoord ,
Maar heb niks van de aanpassing gehoord en gezien in mijn verbruiks status ??
Voorstel flex is bijna voorbij geef mijn tegoed wat onterecht was afgeschreven als credit bij mijn nieuwe abonnement , nu is het te laat om het nog te verbruiken dus elke maand het tegoed van mijn nieuwe abonnement crediteren
Groeten en bedankt voor de reactie en moeite
Beste Issam,
Hier ben ik nog even ,
Vanmorgen toevallig 2 berichtjes ontvangen van T mobile?
Heb ik dat aan jou te danken.? Geweldig hoor wat een hulp , ben ik niet gewend !
Ze berichten dat de klantenservice kosten zijn terug. Geboekt en dat het privé gesprek als de factuur komt wordt bekeken
Nu kijk ik op mijn verbruikstatus en krijg ik al 2 ,3. Storing te zien wordt zo snel mogelijk gemaakt sorry voor de overlast maar hier door kan ik niet zien wat ik nog kan verbruiken tot 16 dec want dan gaat mijn nieuwe abonnement van flex25 naar stel samen etc dus 16 is de overgang en dan ben ik alsnog mijn tegoed door hun fout kwijt terwijl ik het anders had kunnen verbruiken ,heel verhaal hoop dat je het nog bij kunt houden
Mijn voorstel is dan ook als de rekening is verstuurd en het nieuwe abonnement is in gegaan om dan alsnog mijn verloren tegoed klantenservice en privé nummer gebeld als credit aan mijn nieuwe abonnement te voegen Heb hier ook met Hanna Biester van de klantenservice over gesproken en zij heeft beloofd hierin te bemiddelen ?12 jan 2016 zou ze bellen , ik ben nu in de VS dus het is allemaal wat moeilijk te discussiëren hierover met t mobile nog maals dank groeten
Reputatie 7
Badge +15
Hey Matt,

Ik zie inderdaad dat je nog een reactie hebt gehad van een van onze collega's. Ook zie ik inderdaad dat Hanna je terug zal gaan bellen. Het is natuurlijk vervelend dat je verbruiksstatus niet zichtbaar was maar als het goed is moet je nu alles weer kunnen bekijken! Er waren de afgelopen dagen onderhoudswerkzaamheden waardoor dit niet mogelijk was.

Hanna zal in januari contact met je opnemen om je factuur te bespreken en samen tot een oplossing te komen. Ik kan hier nu helaas nog niets over zeggen Matt, mijn excuses daarvoor. Ik snap dat je dit het liefste direct wilt afronden.

Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben wil je het dan aan ons laten weten? We helpen je hier graag verder natuurlijk! 🙂
Beste Amy
Het blijft volgens mijn fout gaan
Nu weer sms bericht beginnend met 32 en nog 12 Of cijfers 13 hoe kan dat nu ?
Heb geen sms gedaan ?
14 en 15 dec 2 sms berichten gedaan Met 0034 dus 2 berichten maar op overzicht staan er 3 berichten groeten
Beste Amy
Wat bedoel je met reageren op ander topic groeten
Reputatie 4
Badge +4
Amy bedoelt of je berichten over hetzelfde onderwerp niet in 2 topics wil plaatsen om het overzichtelijk te houden.
Dus hier verder en niet in dit https://forum.t-mobile.nl/t-room-420/leest-forum-team-de-berichten-262382/index2.html#post1288731 topic.
Verder wordt er niet live meegelezen, even afwachten soms Matt.
Grt
Beste Amy , hopelijk nu op de juiste topic?
Regina van klantenservice geeft antwoord over mijn vraag is al besproken in
Forum klaar daar moet je het mee doen
Ook weer sms berichten een 32, en dan 13, 14 nummers nooit meegemaakt
Ook sms 0034 2 keer gedaan maar er staan er 3 op het verbruikstatus
Gaat toch nog wel wat fout volgens mij
Nieuwe abo gaat ook later in
3 dagen storing gehad kon niks na kijken
Kon dus ook niet weten mijn tegoed ivm opmaken beltegoed omdat het nieuwe abo 15 dec zou ingaan hartelijke groeten
Reputatie 6
Badge +16
Hi Matt61,

Om terug te komen om jouw vraag met betrekking tot het aantal sms'jes op jouw overzicht. Je gaf aan 2 sms'jes te hebben verzonden, maar 3 sms'jes te zien. Dit kan veroorzaakt worden door het verzenden van een sms die langer is dan 160 tekens. Als je een lange sms stuurt van bijvoorbeeld 200 tekens dan worden er op het netwerk 2 sms'jes verzonden, terwijl het op jouw toestel lijkt alsof je 1 sms hebt verzonden. Ik hoop dat deze uitleg duidelijk is.

Zoals Amy aangaf gaat onze collega over een paar weken telefonisch contact met je opnemen. Zij zal je aan de hand van de nieuwe factuur verder kunnen helpen. Als er kosten op je factuur staan die onterecht zijn dan worden deze kosten uiteraard vergoed. Je hoeft je dus geen zorgen te maken!

Als je in de tussentijd nog andere vragen of onduidelijkheden hebt dan helpen we je graag verder.
Hallo Issam
Ik begrijp je uitleg , dank je hiervoor,
Ik wil dit nog even kwijt ,
Het gaat om nog meer sms berichten bv waar voor het nummer 034 6453722342 het volgende staat 2304 0346453722342 vreemd toch ?
Ik treed in herhalingen denk ik ,maar het gaat niet alleen om deze sms berichten maar ook om klantenservice bel kosten een privé nummer belt en ik annuleer gelijk tijdig 20.50 min gebeld ?
Voicemail berichten ? Curaçao gebeld geen contact maar kostte wel geld ,
Ik ben dan ook benieuwd hoe dit in januari wordt opgelost als ik thuis ben ?
Fijne feestdagen wensen wij u
Reputatie 7
Badge +20
Hey Matt61,

Ik herken het telefoonnummer niet wat je in jouw bericht aangeeft, want op dit moment zijn de enige SMS'jes die je hebt verstuurd deze factuurmaand eindigen op -842. Hier heeft Issam je ook over geïnformeerd en dit kun je terugvinden in je My T-Mobile.

Wat betreft de 20:50 belminuten naar een nummer in de Verenigde Staten verwijs ik je ook naar het antwoord hierboven van Issam. Zoals aangegeven kan het verwerken van de gebelde minuten langer duren, omdat dit in het buitenland heeft plaatsgevonden. Onze collega neemt hierover nog contact met je op om te kijken of het wel correct staat op je factuur en of hier nog wat aan opgelost moet worden.

Deze vragen/zinnen begrijp ik overigens niet helemaal: "Voicemail berichten ? Curaçao gebeld geen contact maar kostte wel geld ,
Ik ben dan ook benieuwd hoe dit in januari wordt opgelost als ik thuis ben ?"
Ik zie namelijk geen kosten voor dergelijke telefoongesprekken en zoals al meerdere malen is vermeld, wordt er contact met je opgenomen als je factuur er is om hier naar te kijken.

Hopelijk is het zo duidelijk, maar anders horen we graag waar je nog antwoord op zou willen.
Beste David bij een berichtje staat er voor dat nummer 3204 en dan op het einde 842 snap je het ?
20.50 minuten binnen staat er op het overzicht binnen 2 seconde telefoon geannuleerd dus hoezo door tellen ?
Voice mail en 3 keer Curaçao gebeld geen verbinding gehad staat wel op het over overzicht klantenservice van tegoed af
Op het laatst weet je niet meer waar je aan toe bent en ben je bang om nog te bellen. Etc. Voor de onkosten , omdat je niet meer weet waar je aan toe bent , boven dien was er ook 3 dagen storing en kon je ook niks meer volgen
iK wacht verder wel af
Ik ben in de VS en door deze situatie ben ik onnodig beltegoed kwijt geraakt die ik anders had gebruikt .
10 nov gegaan met E 173 weinig aan gehad alles weg door die ongein
Ik hoop dan ook dat er in jan een passende oplossing wordt gevonden en jullie weer een tevreden klant hebben , want dat ben ik jaren geweest groeten
Reputatie 7
Badge +20
Hi Matt,

Dankjewel voor je reactie! Zoals eerder vermeld door mijn collega's is het in dit geval het beste om je factuur af te wachten zodat er naar gekeken kan worden. Ik hoop ook dat er in januari een passende oplossing wordt gevonden en dat jij een tevreden klant blijft bij ons!

Heb je het verder wel naar je zin in de VS? Als ik de films mag geloven dan schijnt kerst echt prachtig te zijn daar! :8

Fijne feestdagen alvast!
Hoi Hajar
Jij ook fijne feestdagen en een gezond 2016 dat is het belangrijkste
En ja het is apart met de kerstdagen in de VS veel mensen hebben hun huis uitbundig versiert en verlicht het hele dak vol verlichting
En vwb een oplossing in januari over de klachten ga ik ervan uit dat het op een prettige wijze wordt opgelost .
Groeten
Hoi Hajar
Heb jij mijn berichtje ontvangen van 25 dec
Reputatie 7
Badge +20
Hi Matt,

Ja klopt in de VS vieren ze het heel uitbundig door hun huizen zo te versieren. Lijkt mij wel mooi om te zien! Ik hoop dat je een fijne kerst hebt gehad en wens je een prettige jaarwisseling! :8

Reageer