Beantwoord

Flex korting van 24 naar 36 maanden

Reputatie 2
  • is King of Content
  • 368 reacties
Als gedupeerde van de Grote Flex Beltegoed Diefstal Actie maak ik nog gebruik van het mij ongevraagd door de s***t geduwde abonnement. Goedkoop, dat geef ik toe, dus ik maak er nog steeds gebruik van.
Dit abonnement zou aanvankelijk 24 maanden duren, maar doordat t**bile door de toezichthouder op de vingers is getikt moet dit goedkope abonnement verlengd worden naar 36 maanden voor alle gedupeerden.

Daarover zouden alle gedupeerden afgelopen zomer per brief door t**bile geïnformeerd worden.
Nog geen brief gezien natuurlijk. Hoe staat het hiermee?.
icon

Beste antwoord door David 9 oktober 2017, 09:36

Hi Wiske,

Het klopt inderdaad dat de 24 maanden worden opgerekt naar 36 maanden. Een aantal klanten heeft hier al bericht over ontvangen en de rest krijgt hier deze maand bericht van. In jouw geval is het dus nog even afwachten tot je bericht ontvangt.

Mocht je in de tussentijd vragen hebben, dan horen we het graag.

Bekijk origineel

26 reacties

Dat stukje van alle gedupeerden heb ik nergens zien staan in de uitspraak... Dat is een aanname geweest dat die uitspraak voor 1 persoon doorgevoerd zou worden naar alle personen, zoals ik ook in dat topic al gezegd heb....

Als je daar aanspraak op zou willen maken, dan ben je bewust en bekend genoeg hier om te weten dat via het forum niet de beste route is. Zou eens een aangetekende brief opstellen waar je die aanspraak opeist en dan kijken wat er uit voort komt.
Reputatie 7
Badge +18
Hi Wiske,

Het klopt inderdaad dat de 24 maanden worden opgerekt naar 36 maanden. Een aantal klanten heeft hier al bericht over ontvangen en de rest krijgt hier deze maand bericht van. In jouw geval is het dus nog even afwachten tot je bericht ontvangt.

Mocht je in de tussentijd vragen hebben, dan horen we het graag.
Dat is een goed bericht!!! 🙂
Ik heb nog niets gehoord ,we wachten af!
Reputatie 2
Inderdaad goed nieuws, maar ook mijn vrouw heeft ook nog niets gehoord, terwijl het toch bijna afgelopen is die 24 maand (10-12-2017)
Reputatie 5
Badge +15
Hoi Inventor en Geertpetro,

Ik wil jullie vragen de maand oktober nog even af te wachten. Deze maand zou namelijk iedereen geïnformeerd moeten worden! Willen jullie aan de bel trekken als jullie na deze maand niets gehoord hebben? Dan gaan wij er namelijk voor jullie achteraan!
Hoi Jaimy,zal ik zeker doen!
Vriendelijke groet Inventor
Reputatie 1
David schreef:

Hi Wiske,

En inmiddels leven we in november. Uiteraard nog niks gehoord, maar wat had je anders verwacht van de oplichtende wetovertredende woordbrekende boevenbende die T-Mobile is.
swteety schreef:

En inmiddels leven we in november. Uiteraard nog niks gehoord, maar wat had je anders verwacht van de oplichtende wetovertredende woordbrekende boevenbende die T-Mobile is.

Sorry, je bedoelt de volledig in het gelijk gestelde T-Mobile betreffende de redenen van het faseren van de oude abonnementen?

De enige onderbouwing voor de opruiming van de duratie van het aanbod was de gebrekkige communicatie omtrent deze fasering. Misschien nuttig om de uitspraak in zijn totaliteit eens te lezen!
Jaimy schreef:

Hoi Inventor en Geertpetro,

Ik wil jullie vragen de maand oktober nog even af te wachten. Deze maand zou namelijk iedereen geïnformeerd moeten worden! Willen jullie aan de bel trekken als jullie na deze maand niets gehoord hebben? Dan gaan wij er namelijk voor jullie achteraan!

Bij deze trek ik aan de bel!:)
Vandaag klantenservice gebeld ,verhaal gedaan 2 weken geleden toezegging gehad 12 maanden extra korting.
brief/bericht zou volgen nog steeds niets gezien.
2 man aan de lijn gehad niks van bekend, van wie heeft u dat ?
Medewerker van T Mobile Diana meer wist ik ook niet.
Die gaat mij als het goed is bellen .
Om kort te gaan lekker vaag bij T Mobile.

Als ik meer weet laat ik het weten.
Reputatie 5
Badge +15
Hoi allemaal,

Goed dat jullie hier weer een berichtje plaatsen!

Vreemd dat jullie niets hebben ontvangen. We zijn direct intern aan het navragen gegaan zodat we erachter komen hoe dit zit! Zodra we antwoord hebben, laten we dat uiteraard meteen hier weten. 🙂
Vandaag eindelijk na 45 min met 1200 bellen doorgezet naar een medewerker die het snapte en gelijk aan de slag ging .!!!
Kortingen zijn nu doorgezet naar 36 maanden.
Je kan dit ca 5 minuten later zien op my mobiele.
Dus bel de klantenservice leg het uit en zeg dat je het aangepast wil hebben.[ kan even duren voor de juiste medewerker hebt ,maar dan is het in orde.;)
Reputatie 1
Poco-Loco schreef:

swteety schreef:

Sorry, je bedoelt de volledig in het gelijk gestelde T-Mobile betreffende de redenen van het faseren van de oude abonnementen?

De enige onderbouwing voor de opruiming van de duratie van het aanbod was de gebrekkige communicatie omtrent deze fasering. Misschien nuttig om de uitspraak in zijn totaliteit eens te lezen!

Oh god, daar hebben we de T-Mobile-fanboy weer. Misschien zelf de uitspraak eens lezen, die is klip en klaar hoor.

Het vorenstaande leidt tot de conclusie dat de wijziging van het abonnement zoals door de ondernemer doorgevoerd in strijd is met zowel de Europese als de Nederlandse wetgeving.

Conclusie: T-Mobile heeft compleet lak gehad aan de wet, een klant of 80.000 compleet geschoffeerd en blijft daar gewoon vrolijk mee doorgaan. Deze uitspraak is van 6 december 2016, we zijn 11 maanden later en nog steeds is deze opgelegde wijziging niet doorgevoerd.

Het is godsgeklaagd. T-Mobile is bij verre het meest klantontvriendelijke bedrijf dat ik ooit in mijn leven heb meegemaakt. Ben al weet ik hoeveel jaar klant, en het enige wat je krijgt is stank voor dank en een 'klantenservice' die niets anders doet dan leugens en onzin verspreiden. Het interesseert ze gewoon geen ene reet.

Dit soort bedrijven moet met pek en veren Nederland uitgejaagd worden.
Reputatie 2
Jaimy schreef:

Hoi allemaal,

Vreemd dat jullie niets hebben ontvangen. We zijn direct intern aan het navragen gegaan zodat we erachter komen hoe dit zit! Zodra we antwoord hebben, laten we dat uiteraard meteen hier weten. :)

Mijn vrouw heeft ook nog steeds niets gehoord, en het is toch ook vreemd dat ze bij klantenservice er niet allemaal van weten.
Hopelijk passen ze aan, zonder dat ik een uur aan de telefoon moet zitten
swteety, gezien je inmiddels bent gedaald tot persoonlijke aanvallen, tenminste ik vermoed dat je poging tot beledigen zo moet worden gezien. Veel plezier ermee. De thread, inclusief onderbouwing van standpunten, zal je bekend zijn en ik ga niet dunnetjes met jou deze kwestie overdoen. Al helemaal niet als je beste argumentatie precies dezelfde 'cherry picking' 1-zin constructie is als de vorige persoon die ronduit is afgegaan met zijn verhaal.

@geertpetro, gebruik de chat... Kan ook lang duren qua wachtrij, maar dan zit je iig niet vast aan een telefoon tegen je hoofd / speaker die muziek afspeelt.
geertpetro schreef:

Jaimy schreef:

Hoi allemaal,

Vreemd dat jullie niets hebben ontvangen. We zijn direct intern aan het navragen gegaan zodat we erachter komen hoe dit zit! Zodra we antwoord hebben, laten we dat uiteraard meteen hier weten. :)

Mijn vrouw heeft ook nog steeds niets gehoord, en het is toch ook vreemd dat ze bij klantenservice er niet allemaal van weten.
Hopelijk passen ze aan, zonder dat ik een uur aan de telefoon moet zitten

Ik heb tot op heden ook nog niets gehoord!:@
Ik wil toch eerst wel Jaimy de kans geven om het voor mij te regelen,dat lijkt mij wel zo netjes.:)
Reputatie 6
Badge +17
Hi allemaal,

Ik heb het dus nagevraagd en ik heb goed nieuws! De korting wordt voor jullie allemaal verlengd van 24 (=tot eind 2017) naar 36 maanden (= tot eind 2018). We sturen iedereen een sms-bericht ter bevestiging, maar dat kan nog een paar weken duren vanwege de drukte. Het duurt ook nog even voordat iedereen de verlengde korting krijgt, omdat het om best veel klanten gaat, maar de korting wordt gegarandeerd toegevoegd!

Dus als je nog geen sms hebt ontvangen, geen zorgen die gaat er zeker komen!
Hajar bedankt voor de informatie!:)
Geen bericht gehad maar vandaag gezien in My T-Mobile en op de App dat de korting verlengt is van 24 naar 36 maanden.:)
Reputatie 6
Badge +17
Hi inventor,

Het kan inderdaad zo zijn dat je de verlengde korting eerder ziet in My T-Mobile. Fijn dat het bij jou correct is toegevoegd! 😉
Reputatie 3
Ik was er helemaal niet van op de hoogte, maar toevallig zag ik net in My T-Mobile dat het een jaar verlengd is. Prima! Waar krijg je voor 4,98 per maand dit aanbod. Hoe zit het eigenlijk met de korting voor het startabonnement? Daar zit namelijk geen einddatum aam gekoppeld. Blijft die altijd gelden?
Ik kan je geen antwoord geven op jouw vraag maar jouw vraag roept bij mij een vraag op:?::?:?
05alexander92 schreef:

Ik was er helemaal niet van op de hoogte, maar toevallig zag ik net in My T-Mobile dat het een jaar verlengd is. Prima! Waar krijg je voor 4,98 per maand dit aanbod.

Ik heb een abonnement stel samen & stel bij met langzaam internet en betaal met korting er af €7.48 per maand,
Wat voor abonnement heb jij dan voor €4,98 ??
Reputatie 3
Dat had ik er misschien even bij kunnen zeggen, maar de T-Mobile Samen korting heb ik meegerekend. Die geldt namelijk als vaste en oneindige korting, behalve als t-mobile de beschikbare Samen cadeau’s zou aanpassen. Maar dan kom je dus op 4,98.
@ 05alexander92
O.k bedankt voor je antwoord 😃
Reputatie 7
Badge +18
Hoi 05Alexander92,

Voor de korting op het startabonnement geldt dezelfde termijn als de andere kortingen, dus deze loopt op hetzelfde moment af. Het kan kloppen dat je dit niet in My T-Mobile ziet, maar je kunt altijd aanhouden dat de kortingen dezelfde looptijd hebben. 🙂 Als je hier nog meer vragen over hebt, laat het gerust weten!

Reageer