Beantwoord

Fout bij belbundels

  • 20 maart 2017
  • 1 reactie
  • 119 Bekeken

ik heb een Stel Samen & Stel Bij abonnement. ik heb in februari al een belbundel aangepast van 120 belmin naar onbeperkt bellen. ik had het online geregeld en ik kreeg daar te lezen dat het geregeld was. maar tot mijn schrik kreeg ik net een sms dat ze een zeer hoog bedrag niet hebben kunnen afschrijven. (mijn fout ik had ook beter moeten kijken of het in orde ver was, maar vanwege de site aangaf dat t geregeld was, heb ik er verder niet naar gekeken.) nu heb ik dus gekeken op de site en zie dus nog steeds niet dat het is aangepast. hoe kan dit? want nu heb ik dus onnodige kosten gemaakt die eigenlijk niet hoorde te zijn. tenminste volgens de site.
icon

Beste antwoord door David 21 maart 2017, 14:24

Hey Gin78,

Begrijpelijk dat je hier even van geschrokken bent!

Ik heb gelijk even in onze systemen gekeken, maar zie nergens terug dat je de bundel hebt gewijzigd naar Onbeperkt bellen + 120 min EU. Zou je precies kunnen aangeven waar je deze wijziging en op welke datum je dit hebt gedaan, het liefst ook nog een tijdstip wanneer? Daarnaast zie ik overigens nog iets opmerkelijks. Jouw abonnement is bij ons op 1 december 2016 van start gegaan, maar je hebt vanaf toen ook nooit een belbundel gehad. Er is dus geen belbundel bij ons geactiveerd, tot gister (20 maart) waarop je de bundel gewijzigd hebt en de kosten al op de factuur waren gezet. Via My T-Mobile kun je altijd de huidige kosten en facturen in de gaten houden, net als het wijzigen van de bundels. Op die facturen kun je ook terugvinden dat er op dat moment geen actieve bundels waren.

Het handigste zou een soort van bevestiging zijn om te kunnen checken dat je inderdaad de wijziging bevestigd hebt gezien. Wij zien hier namelijk verder niets van terug, maar misschien heb jij hier een printscreen of iets dergelijks van gemaakt? Dit zou ons heel erg helpen namelijk! Anders zien we jouw reactie graag tegemoet!

Als je nog verdere vragen hebt, laat het dan weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Gin78,

Begrijpelijk dat je hier even van geschrokken bent!

Ik heb gelijk even in onze systemen gekeken, maar zie nergens terug dat je de bundel hebt gewijzigd naar Onbeperkt bellen + 120 min EU. Zou je precies kunnen aangeven waar je deze wijziging en op welke datum je dit hebt gedaan, het liefst ook nog een tijdstip wanneer? Daarnaast zie ik overigens nog iets opmerkelijks. Jouw abonnement is bij ons op 1 december 2016 van start gegaan, maar je hebt vanaf toen ook nooit een belbundel gehad. Er is dus geen belbundel bij ons geactiveerd, tot gister (20 maart) waarop je de bundel gewijzigd hebt en de kosten al op de factuur waren gezet. Via My T-Mobile kun je altijd de huidige kosten en facturen in de gaten houden, net als het wijzigen van de bundels. Op die facturen kun je ook terugvinden dat er op dat moment geen actieve bundels waren.

Het handigste zou een soort van bevestiging zijn om te kunnen checken dat je inderdaad de wijziging bevestigd hebt gezien. Wij zien hier namelijk verder niets van terug, maar misschien heb jij hier een printscreen of iets dergelijks van gemaakt? Dit zou ons heel erg helpen namelijk! Anders zien we jouw reactie graag tegemoet!

Als je nog verdere vragen hebt, laat het dan weten!

Reageer