Beantwoord

fouten/ onduidelijkheden na aanschaf nieuw abonnement.

• 8 januari 2016
  • 5 reacties
  • 233 Bekeken

Een 3 tal maanden terug heb ik mijn abonnement bellende met nieuw toestel in de winkel.
- zou 75 euro terug ontvangen op het toestel. Niet gehoord hoe of wat en tot op heden niks ontvangen.
- in het verleden kreeg je advies over het opzeggen van je toestelverzekering. Ben hier niet op geattendeerd. Misschien deels mijn schuld maar niet netjes. Is inmiddels 3x teveel afgeschreven. Graag tips.
- na verlenging toch kosten buitenland gemaakt? Was het bonnement nog niet meteen in gegaan?
icon

Beste antwoord door Issam 9 januari 2016, 13:42

Hallo Janseke,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk om te zien dat je hier je vragen stelt. We helpen je graag verder. :)

Ik kan me voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Ik ga mijn best doen om al je vragen naar tevredenheid te beantwoorden!

- Ik vermoed dat je doelt op een cash-back actie van Samsung. Klopt dit? Als het inderdaad om een cash-back actie gaat van Samsung dan kan je het bedrag alsnog krijgen via de site van Samsung. Het lijkt er alleen op dat de actie inmiddels is verlopen. Laat ons weten of dit inderdaad de actie is waar je op doelde.

- Terecht opgemerkt. Wij willen te allen tijde de klant goed en volledig informeren omtrent de procedures, dus moeten we ook informatie geven over de verzekeringen. Heb je voor je nieuwe telefoon ook een verzekering afgesloten? Ben je door er niet door de verzekeraar op gewezen bij het aangaan van de nieuwe verzekering? Bedankt voor je feedback!

- Verlengingen gaan niet direct in. Een verlenging gaat in aan het eind van je huidige contractperiode, dit betekent in jouw geval dat je sinds eind december gebruik kan maken van het Stel Samen & Stel Bij prijsplan. Bij dit prijsplan kan je naar het buitenland bellen zonder extra kosten te maken. Dit prijsplan biedt uiteraard meer voordelen.

Ik hoop dat hiermee je vragen zijn beantwoord en dat mijn uitleg duidelijk is. Mocht je alsnog vragen of onduidelijkheden hebben dan weet je ons te vinden. We staan je graag te woord!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hallo Janseke,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk om te zien dat je hier je vragen stelt. We helpen je graag verder. :)

Ik kan me voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Ik ga mijn best doen om al je vragen naar tevredenheid te beantwoorden!

- Ik vermoed dat je doelt op een cash-back actie van Samsung. Klopt dit? Als het inderdaad om een cash-back actie gaat van Samsung dan kan je het bedrag alsnog krijgen via de site van Samsung. Het lijkt er alleen op dat de actie inmiddels is verlopen. Laat ons weten of dit inderdaad de actie is waar je op doelde.

- Terecht opgemerkt. Wij willen te allen tijde de klant goed en volledig informeren omtrent de procedures, dus moeten we ook informatie geven over de verzekeringen. Heb je voor je nieuwe telefoon ook een verzekering afgesloten? Ben je door er niet door de verzekeraar op gewezen bij het aangaan van de nieuwe verzekering? Bedankt voor je feedback!

- Verlengingen gaan niet direct in. Een verlenging gaat in aan het eind van je huidige contractperiode, dit betekent in jouw geval dat je sinds eind december gebruik kan maken van het Stel Samen & Stel Bij prijsplan. Bij dit prijsplan kan je naar het buitenland bellen zonder extra kosten te maken. Dit prijsplan biedt uiteraard meer voordelen.

Ik hoop dat hiermee je vragen zijn beantwoord en dat mijn uitleg duidelijk is. Mocht je alsnog vragen of onduidelijkheden hebben dan weet je ons te vinden. We staan je graag te woord!
Bedankt voor je reactie.

Het gaat inderdaad over de cashback actief. Wij zijn hier verder niet over geïnformeerd. Dit geldt ook voor mijn man die gelijktijdig een nieuw abonnement heeft afgesloten.

Betreffende de verzekering. Het nieuwe toestellen is ook gewoon verzekerd. Dit geldt tevens ook weer voor mijn man. Hij heeft zelfs al een beroep op de verzekering moeten doen en toen is hij hier ook niet over geïnformeerd. Heeft toen alleen maar klachten gehad over hoe de schade afgewikkeld werd.

Laatste antwoord is duidelijk.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Janseke,

Bedankt voor je bericht, dan weten wij weer wat we nog even kunnen toelichten.

Ik heb helaas geen goed nieuws, want dit is inderdaad een actie vanuit Samsung zelf, zoals mijn collega Issam ook al aangaf. Hier kunnen wij helaas verder niets voor je in betekenen, omdat de voorwaarden en actie geheel vanuit Samsung zelf is opgezet.

Over je toestelverzekering stuur ik je even een privébericht met wat meer informatie, hopelijk kunnen we dat dan voor je oplossen!
Beste David,

Ik begrijp dat de actieve verder buiten jullie ligt, maar jullie hebben hier wel reclame meegemaakt en vind het niet terecht dat ik dit bedrag niet terug ontvang. Uw collega uit de winkel had mij en mijn man hierover moeten instrueren.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Janseke,

Ik vind het jammer dat mijn collega hier verder niet over heeft geïnformeerd, maar wij kunnen hier verder helaas niets in betekenen. Je kunt natuurlijk altijd nog contact opnemen met Samsung, maar ik weet niet of zij hier nog wat in kunnen betekenen voor jullie.

Je hebt ook een reactie ontvangen op je privébericht, daar mag je op reageren, maar dat mag ook weer in dit topic. We horen het in ieder geval graag!

Reageer