Beantwoord

GB aanvullen niet meer mogelijk door reCAPTCHA

Om een extra GB aan te vullen bij een Unlimited abonnement is het sinds kort nodig een Google reCAPTCHA in te vullen.

Begrijpelijk, maar ben je door al je MB's heen dan is de internet verbinding zo traag dat de reCAPTCHA niet meer wil laden waardoor het onmogelijk is de extra GB te activeren.

Deze catch 22 is op te lossen als T-mobile zijn eigen CAPTCHA host, i.p.v. naar een externe (en dus trage) Google server te linken.
Of als de Google reCAPTCHA server gewoon snel zou blijven wanneer de MB's op zijn.
icon

Beste antwoord door David 31 januari 2018, 14:13

Hoi Stefan,

Dit is heel waardevolle en goede feedback, daar kunnen we wat mee! Ik ga dit sowieso meenemen naar de afdeling die over dit onderwerp gaat en kijken hoe zij hier over denken. Als ik hier reactie op heb of een andere update, dan laat ik dat natuurlijk gelijk weten! Bedankt voor jouw suggesties en als je nog meer hebt, dan weet je ons nu te vinden! 🙂

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Stefan,

Dit is heel waardevolle en goede feedback, daar kunnen we wat mee! Ik ga dit sowieso meenemen naar de afdeling die over dit onderwerp gaat en kijken hoe zij hier over denken. Als ik hier reactie op heb of een andere update, dan laat ik dat natuurlijk gelijk weten! Bedankt voor jouw suggesties en als je nog meer hebt, dan weet je ons nu te vinden! 🙂
Reputatie 2
Blijkbaar gaat er bij T-Mobile geen afdeling over dit onderwerp. Of denken zij daar erg langzaam.

Waarom is deze simpele oplossing van het te traag laden van reCAPTCHA door het zelf gaan hosten via T-Mobile in afgelopen maand nog niet aangepakt en opgelost?
Is technisch heel eenvoudig, terwijl het BIJZONDER VERVELENDE PROBLEEM nog steeds niet is opgelost waarbij klanten regelmatig geen 2Gb aanvuller kunnen aanvragen en EEN ETMAAL moeten afwachten.

Reageer