Beantwoord

Geen internet

• 17 maart 2017
  • 8 reacties
  • 380 Bekeken

Beste mensen,

Sinds enkele dagen kan ik niet meer internetten en whatsappen op straat. Ik maak gebruik van Parkmobile en dat lukt ook niet meer. De meldingen die ik krijg zijn dan geen internetverbinding mogelijk( dat heb je natuurlijk meteen door) en de GPS zou ook niet nauwkeurig zijn.
Hopelijk hebben jullie de oplossing.

Alvast bedankt,
Groet, Roberto
icon

Beste antwoord door RCJB 22 maart 2017, 09:49

Beste Thalina,

Hartelijk dank voor je aanvulling. Ik kwam er toevallig eergistermiddag achter dat 'mobiele gegevens' uit stond. Nadat ik dat had aangezet werkte alles weer normaal.

Vriendelijke groet,

Roberto
Bekijk origineel

8 reacties

Graag gedaan, bedankt en jij ook.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Roberto,

Ah, dankjewel! 🙂 Mijn dag is weer helemaal goed! Geniet van het mooie weer en van je internettoegang 😉
Goedemorgen Thalina,
Dank je voor je 'nazorg'.
Je verdient eigenlijk meer hartjes.
Vriendelijke groet,
Roberto
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Roberto,

Fijn om te horen dat het uiteindelijk zo'n simpele oplossing was, maar je moet het natuurlijk maar net weten! 🙂 Goed om te lezen dat alles in ieder geval weer normaal werkt. Mocht je in de toekomst nog eens een vraag hebben, stel die dan gerust op het forum. Ik help je graag!
Beste Thalina,

Hartelijk dank voor je aanvulling. Ik kwam er toevallig eergistermiddag achter dat 'mobiele gegevens' uit stond. Nadat ik dat had aangezet werkte alles weer normaal.

Vriendelijke groet,

Roberto
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Roberto,

Ik zie dat mijn collega David over het hoofd heeft gezien dat je met jouw abonnement wel tegen trage internetsnelheid kunt internetten. Dat betekent dat je wel kunt WhatsAppen, maar waarschijnlijk lukt het niet om Parkmobile te gebruiken. Maar je zou dus wel traag internet moeten kunnen hebben. Kun je eens bij jouw instellingen kijken of je 'mobiele gegevens' aan hebt staan? Mocht je er niet uitkomen, kun je dan aangeven welk toestel je hebt? Dan help ik je verder!
Maar verlengen is natuurlijk ook een mogelijkheid en misschien wel verstandig aangezien je dan gebruik gaat maken van ons nieuwste abonnement. Ik zie inderdaad dat er iets niet helemaal goed gaat met het klikken op die pagina. Ik heb dit gelijk doorgegeven, zodat hiernaar gekeken kan worden. Voor nu kun je op deze pagina kijken en daar wel een sim only bestellen. Uiteraard kun je ook naar de T-Mobile Shop gaan of als je dat fijn vindt, kan ik je ook laten bellen door mijn collega. Dan kunnen jullie samen kijken naar een passend abonnement. Laat dan even weten op welk tijdstip je het beste bereikbaar bent.

Laat je weten of het is gelukt?
Beste David,

Bedankt voor je reactie. Ik snap het ook niet. Toen ik mijn nieuwe telefoon kocht, kon ik meteen na installatie Parkmobile gebruiken en whatsappen. Dat kon ik aan het dataverbruik zien. Ik heb iig niets gewijzigd aan mijn instellingen en ik gebruik maar een simkaart. Op jouw advies heb ik ook gekeken bij verlengen, maar als ik op sim only klik (4x) dan krijg ik nog steeds een overzicht met telefoons, terwijl ik alleen een simkaart heb aangeschaft bij T-Mobile. Verder ken ik niemand in mijn omgeving met een T-Mobile abonnement om gebruik te maken van de optie TM samen.

Ik denk dat maar de T-Mobileshop ga om dit op te lossen.

Bedankt voor je hulp.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Roberto,

De oplossing heb ik gevonden, dus dat is mooi, alleen blijft het nog wel een beetje een raadsel! :S Je geeft aan dat het sinds een paar dagen niet werkt, maar ik zie dat je op dit nummer bij dit abonnement nooit een databundel hebt gehad. Dit zou dus betekenen dat je nooit buiten hebt kunnen internetten, tenzij je daar ook op WiFi zat of wellicht een tweede simkaart gebruikte. Kan het zijn dat je dat inderdaad had?

Je kunt via My T-Mobile sowieso gelijk een databundel aanzetten, zodat je buiten ook zonder WiFi kunt internetten. Daarnaast zie ik dat je op dit moment een ouder prijsplan hebt en al een tijdje kunt verlengen. Dit is vaak ook voordeliger, omdat de databundels dan in prijs zijn gedaald. Als je naar jouw My T-Mobile gaat zie je een grote banner over verlengen. Daar kun je dan direct kijken of er een abonnement tussen zit dat goed bij jouw wensen past. 🙂

Overigens nog een kleine PS; ik zie dat je nog niet bent aangemeld voor T-Mobile Samen. Dit is een gratis extra voordeel voor al onze klanten! 😉

Laat je weten of het zo helemaal helder is? Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!

Reageer