Beantwoord

Geen internet in buitenland

• 4 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 1718 Bekeken

Ik heb een abbonement met onbeperkt traag internet dit werkt overal in nl
echter zodra ik in het buitenland ben is de verbinding met sms en internet weg
Geprobeerd met alle profiders in duitsland frankrijk en belgie
Welke settings moet ik hiervoor aanpassen
Op moment in belgie met base netwerk

En alle settings in my t mobile staan aan voor buitenland
icon

Beste antwoord door Hajar 5 augustus 2018, 14:28

Hi Jdquick,

Ik help je graag verder! Ik heb direct gecontroleerd of je een blokkade actief hebt, maar dat is niet het geval. Heb je je dataroaming wel aan staan? Zonder roaming aan kun je geen gebruik maken van internet. Als je gebruik wilt maken van snel internet in het buitenland dan kun je een MB-aanvuller activeren.

Mocht je je dataroaming wel hebben aanstaan en mocht het nog niet werken, zou je dan je simkaart in een ander toestel kunnen testen en een andere simkaart in jouw toestel? Zo kunnen wij controleren of het probleem bij je simkaart of toestel ligt. Ik hoor graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Jdquick,

Ik help je graag verder! Ik heb direct gecontroleerd of je een blokkade actief hebt, maar dat is niet het geval. Heb je je dataroaming wel aan staan? Zonder roaming aan kun je geen gebruik maken van internet. Als je gebruik wilt maken van snel internet in het buitenland dan kun je een MB-aanvuller activeren.

Mocht je je dataroaming wel hebben aanstaan en mocht het nog niet werken, zou je dan je simkaart in een ander toestel kunnen testen en een andere simkaart in jouw toestel? Zo kunnen wij controleren of het probleem bij je simkaart of toestel ligt. Ik hoor graag van je!
niets hielp in Belgie, uiteraard stond mobiele data aan, het was ook de grens van Nl overrijden en direct weer de whatsapp berichtjes die binnen kwamen.
ik hoop dat ik de volgende vakantie wel gebruik kan maken van de data in het buitenland, nu was het meer niet dan wel met heel af en toe een verbinding.
andere aanbieders gaven geen problemen met hetzelfde netwerk en dezelfde telefoon, geprobeerd met vodaphone en simpel
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jdquick,

Mocht het onverhoopt weer niet werken, trek dan gelijk even aan de bel. Een screenshot van jouw instellingen van het mobiele internet en roaming zou dan ook gelijk helpen, want dan kunnen we daar wellicht gelijk wat ontdekken!

Reageer