Beantwoord

Geen internet: inloggen T-Mobile website

• 2 november 2016
  • 3 reacties
  • 186 Bekeken

Is er weer een storing op het netwerk? Kan niet meer internetten. Krijg constant melding om in te loggen op t-mobile.
Hetzelfde als een paar weken terug??
icon

Beste antwoord door Thalina 3 november 2016, 14:29

Hoi Cecielke,

Dat is natuurlijk niet handig! We hebben geen andere meldingen binnengekregen van klanten en ik zie ook dat er geen storing is op dit moment. Wel zie ik dat je op 1/11 rond 17:15 uur een sms hebt ontvangen dat jouw internetbundel is verbruikt. Vandaar dat je geen gebruik meer kon maken van internet. Met jouw Basis Sim Only abonnement kun je niet door blijven internetten tegen lage snelheid als jouw MB's op zijn. Ik zie dat je inmiddels MB-aanvuller hebt gekocht. Ik zie ook dat je kort geleden nog gebeld hebt, een sms hebt verstuurd en MB's hebt verbruikt. Klopt het dat alles nu weer werkt?

Leuk om te zien dat je vandaag gelijk een T-Mobile groep hebt aangemaakt! En zo te zien gekozen voor de 500MB extra, dan kun je nog langer blijven internetten! 🙂

Als ik je nog ergens bij kan helpen, hoor ik het graag!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Cecielke,

Fijn om te horen dat het is opgelost! De sms dat je internetbundel is verbruikt komt soms met wat vertraging binnen, dus mogelijk komt het daardoor. Heb je al de My T-Mobile app gedownload? Dan kun je altijd jouw verbruik in de gaten houden. Erg handig vind ik persoonlijk! 🙂
Opgelost,

Ik kon de hele dag al niet meer internetten. En kwam er pas later achter dat het basis sim abonnement niet over gaat op lage snelheid als de bundel op is.
Inmiddels werkt alles weer.
Gr cecielke
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Cecielke,

Dat is natuurlijk niet handig! We hebben geen andere meldingen binnengekregen van klanten en ik zie ook dat er geen storing is op dit moment. Wel zie ik dat je op 1/11 rond 17:15 uur een sms hebt ontvangen dat jouw internetbundel is verbruikt. Vandaar dat je geen gebruik meer kon maken van internet. Met jouw Basis Sim Only abonnement kun je niet door blijven internetten tegen lage snelheid als jouw MB's op zijn. Ik zie dat je inmiddels MB-aanvuller hebt gekocht. Ik zie ook dat je kort geleden nog gebeld hebt, een sms hebt verstuurd en MB's hebt verbruikt. Klopt het dat alles nu weer werkt?

Leuk om te zien dat je vandaag gelijk een T-Mobile groep hebt aangemaakt! En zo te zien gekozen voor de 500MB extra, dan kun je nog langer blijven internetten! 🙂

Als ik je nog ergens bij kan helpen, hoor ik het graag!

Reageer