Beantwoord

Geen internet na nieuwe bundel....

• 26 augustus 2018
  • 5 reacties
  • 1656 Bekeken

Hallo, ik heb deze maand voor het eerst mijn internetbundel volledig gebruikt ivm vakantie.
Nu heb ik aangegeven langzaam internet dus zonder de extra kosten voor nieuwe MB's....
Maar aangezien ik thuis op wifi zit kan ik dus gewoon internetten op normale snelheid.
Echter heb ik nu inmiddels mijn nieuwe internetbundel ontvangen, maar als ik de wifi uitschakel heb ik geen internetverbinding meer ondanks het feit dat ik dus wel weer over nieuwe MB;s beschik (6GB).
Ik had ook altijd 4g in beeld staan, dat zie ik nu ook niet meer.... wie weet hoe dit is op te lossen?
Alvast bedankt, mvg Roy
icon

Beste antwoord door David 27 augustus 2018, 10:46

Hoi Happyluck,

Dat is wel erg opmerkelijk inderdaad!

Ik heb even gekeken, maar er staan aan onze kant geen belemmeringen op jouw abonnement. Op dit moment heb je nog meer dan genoeg MB's en zijn er ook 49 MB's verbruikt. Ervaar je nog altijd een lage snelheid? Heb je al eens een speedtest geprobeerd om te kijken wat daar uit komt (kost wel wat MB's)? Wat staat er op het moment in beeld, waar je normaliter 4G zag staan? Zou je eens een kruistest kunnen uitvoeren? Je plaatst de simkaart dan in een andere telefoon en andersom. Op die manier controleer je dan gelijk of het aan de instellingen van je toestel ligt of juist aan de simkaart.

Ik ben benieuwd naar jouw bevindingen! Houd ons op de hoogte, dan helpen we je zo snel mogelijk verder!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Dat is vreemd , je kan een keer proberen je toestel uit en aan te doen, je mobiel maakt dan opnieuw verbinding met het netwerk.
Ook al diverse keren gedaan, zonder resultaat...
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Happyluck,

Dat is wel erg opmerkelijk inderdaad!

Ik heb even gekeken, maar er staan aan onze kant geen belemmeringen op jouw abonnement. Op dit moment heb je nog meer dan genoeg MB's en zijn er ook 49 MB's verbruikt. Ervaar je nog altijd een lage snelheid? Heb je al eens een speedtest geprobeerd om te kijken wat daar uit komt (kost wel wat MB's)? Wat staat er op het moment in beeld, waar je normaliter 4G zag staan? Zou je eens een kruistest kunnen uitvoeren? Je plaatst de simkaart dan in een andere telefoon en andersom. Op die manier controleer je dan gelijk of het aan de instellingen van je toestel ligt of juist aan de simkaart.

Ik ben benieuwd naar jouw bevindingen! Houd ons op de hoogte, dan helpen we je zo snel mogelijk verder!
Het zelfde probleem heb ik ook.... Telefoon geeft aan op 4 g. Te zitten maar is enorm traag. Kijk ik op mijn t mobile geeft het aan dat het ook zo is. Maar omzetten kan blijkbaar niet ?
Reputatie 7
Badge +20
Hi meetthefokke,

Het kan heel goed kloppen dat je trage internet hebt, want je hebt namelijk geen internetbundel. Je maakt gebruik van een Stel Samen & Stel Bij abonnement en daarbij je onbeperkt traag internet. Als je gebruik wilt maken van snelle internet dan kun je een internetbundel aanschaffen via My T-Mobile> Bundels. Ik zie trouwens ook dat je al mag verlengen. Dus daar zou je ook nog naar kunnen kijken.

Ik hoop dat je zo verder komt. Als je nog vragen hebt, laat het mij weten! 🙂

Reageer