Beantwoord

Geen korting meer voor klanten die al jarenlang klant zijn.

  • 4 maart 2021
  • 2 reacties
  • 79 Bekeken

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 13 reacties

Ben al meer dan 15 jaar klant bij T-mobile en ik heb het gevoel dat T-mobile meer waarde hecht aan het binnenharken van nieuwe klanten dan het tevreden en blij houden van hun vaste klanten.
Vroeger kon je korting krijgen naarmate je langer klant bleef, hadden we een spaarprogramma voor klanten en kon je ook met individuele medewerker prijsafspraken maken.
Nu probeer ik wederom mijn abonnement te verlengen, maar dan krijg je te horen dat aan vaste klanten geen extra korting meer kunnen en mogen geven. Vaste klanten krijgen m.a.w. dus evenveel (of even weinig) korting als nieuwe klanten.

Wie is nog meer van mening dat T-Mobile haar vaste klanten doet verwaarlozen?

icon

Beste antwoord door eric 4 maart 2021, 23:13

Er zijn zeker voordeel programma's voor klanten. Maar de focus ligt op FMC, dus neem vast en mobiel abonnement en dan ga je echt besparen. De 25/25 deal voor snelste internet aanbod + unlimited sim is onnavolgbaar. 

Dat aanbod is zo scherp dat dit niet nog lager kan als je het al wat langer hebt. 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Er zijn zeker voordeel programma's voor klanten. Maar de focus ligt op FMC, dus neem vast en mobiel abonnement en dan ga je echt besparen. De 25/25 deal voor snelste internet aanbod + unlimited sim is onnavolgbaar. 

Dat aanbod is zo scherp dat dit niet nog lager kan als je het al wat langer hebt. 

Reputatie 2

Er zijn zeker voordeel programma's voor klanten. Maar de focus ligt op FMC, dus neem vast en mobiel abonnement en dan ga je echt besparen. De 25/25 deal voor snelste internet aanbod + unlimited sim is onnavolgbaar. 

Dat aanbod is zo scherp dat dit niet nog lager kan als je het al wat langer hebt. 

Ik ben al klant voor vast en mobiel bij T-mobile. Dus daarom blijf ik vinden dat het aanbod en de korting voor vaste klanten (al meer dan 10 jaar!) tegenvalt. Bij Vodafone betaal ik voor hetzelfde abonnement met hetzelfde type toestel maar wel met meer geheugen €2,50 meer en daar zou ik dan een nieuwe klant zijn.
Excuus dat ik ook altijd te horen krijg als ik contact opneem met de sales afdeling is dat zij geen korting meer mogen geven, want elke klant moet hetzelfde betalen. Dit is natuurlijk een antwoord dat niet waar is, als je als bedrijf een klant korting wil geven dan kun je dat geven.
Zelfs als ik het abonnement zou verlengen via bijvoorbeeld mobiel.nl ben ik minstens €10 per maand goedkoper uit. Hierover zeggen ze dan bij de T-mobile klantenservice dat je daar misschien een buitenlands toestel krijgt waarmee je garantieproblemen krijgt, terwijl je dat via bijvoorbeeld de Apple storen ook zo kunt regelen.
Het andere argument dat T-mobile gebruikt is dat ze je snel helpen als je een defect hebt aan het toestel. Heb dus bij dit toestel (aangeschaft via T-mobile zelf) het probleem dat mijn kabeltje niet deed opladen nadat ik de telefoon twee weken had. Ik dus terug naar de T-mobile shop moesten ze daar mijn hele telefoon opsturen zodat er gekeken kon worden naar mijn kabeltje (terwijl ik thuis met een andere kabel had uitgesloten dat het aan mijn toestel lag) of ik even een aantal instelling kon aanpassen en ervoor zorgen dat ik een backup ging maken omdat er wel eens iets verloren ging……
Aangezien ik echt zeker wist dat het niet aan het toestel lag ben ik meer bij de buren van de T-Mobile shop gaan vragen daar zit namelijk een officiële Apple reseller. Die heren hebben me direct geholpen door het opsturen van het kabeltje en binnen twee dagen had ik een nieuw kabeltje zonder dat mijn telefoon mee moest. De medewerkers van de Apple reseller hebben overigens eerst bijna een kwartier dubbel gelegen van het lachen omdat ik bij de T-Mobile ook mijn telefoon moest opgeven vanwege een probleem met een kabel.

Dus ja, als de klantenservice het argument service gebruikt om mij te behouden zet ik hier ook wel kanttekens bij.

Reageer