Beantwoord

Geen langzaam internet

Ik heb een vraagje over het internet. Als ik een bundel zelf samen stel, maar ik koop geen MB's bij mijn abonnement, heb ik dan toch internet, alleen heel traag? Mijn man heeft dit namelijk uit staan, maar sinds hij een nieuw abb heeft kan hij ineens niet meer internetten. Terwijl hij zowel bij de oude als nieuwe geen MB's had.
icon

Beste antwoord door Minty 8 september 2015, 10:42

Dan heeft jouw man waarschijnlijk voor 'Basis Sim' gekozen. Bij dit abonnement kun je alleen internetten als je er een internetbundel bij neemt.

Bij het andere abonnement 'Stel Samen en Stel Bij' zit wel standaard onbeperkt internet met een lage snelheid. Als je daar een internetbundel bij neemt krijg je de hogere snelheid die bij de bundel hoort.

Ik hoop dat hiermee jouw vraag is beantwoord. 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Renske1982,

Goed dat je jouw vraag hier stelt. Wat Minty zegt zou goed kunnen kloppen!

Wanneer jouw man zelf een forumaccount aanmaakt en reageert op dit topic kunnen wij zijn gegevens bekijken en laten weten of de reactie van Minty klopt of wat anders de oorzaak hiervan is. Ook zou hij op My T-Mobile kunnen kijken naar het type abonnement. :8

Laten jullie het weten als er nog vragen zijn?
Reputatie 5
Dan heeft jouw man waarschijnlijk voor 'Basis Sim' gekozen. Bij dit abonnement kun je alleen internetten als je er een internetbundel bij neemt.

Bij het andere abonnement 'Stel Samen en Stel Bij' zit wel standaard onbeperkt internet met een lage snelheid. Als je daar een internetbundel bij neemt krijg je de hogere snelheid die bij de bundel hoort.

Ik hoop dat hiermee jouw vraag is beantwoord. 🙂

Reageer