Beantwoord

Geen langzaam Internet

• 7 september 2016
  • 5 reacties
  • 270 Bekeken

Hallo,

Mijn internetbundel is op en hoort dan verlaagde snelheid te geven.
In plaats van verlaagde snelheid krijg ik helemaal geen internet meer.

Hoe zit dit?

Groeten,
Rick
icon

Beste antwoord door Minty 7 september 2016, 18:02

Hoi Rick! Welk abonnement heb je als je op My T-Mobile kijkt? Als daar Basis Sim staat, stopt het internet zodra je internetbundel is verbruikt. Je kunt dan alleen nog internetten als je een MB-aanvuller koopt.

Staat op My T-Mobile dat je Stel Samen & Stel Bij hebt dan gaat er iets mis omdat je enkel een snelheidsbeperking krijgt als de MB's op zijn. Op deze pagina vind je onderaan een korte vergelijking tussen Basis Sim en Stel Samen & Stel Bij.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 5
Hoi Rick! Welk abonnement heb je als je op My T-Mobile kijkt? Als daar Basis Sim staat, stopt het internet zodra je internetbundel is verbruikt. Je kunt dan alleen nog internetten als je een MB-aanvuller koopt.

Staat op My T-Mobile dat je Stel Samen & Stel Bij hebt dan gaat er iets mis omdat je enkel een snelheidsbeperking krijgt als de MB's op zijn. Op deze pagina vind je onderaan een korte vergelijking tussen Basis Sim en Stel Samen & Stel Bij.
Hallo Minty,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik zie dat ik inderdaad basis heb, ik wist niet dat hier verschil in zat.
Is dit aan te passen?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Rick_S,

Goed om te zien dat Minty al op je heeft gereageerd. Ik zie dat je inderdaad gebruik maakt van Basis Sim.

In sommige gevallen is het zeker mogelijk om over te stappen naar Stel Samen & Stel Bij. In dit forumtopic vind je er meer informatie over. Ook vind je in dat forumtopic de voorwaarden.

Laat je in het bovengenoemde topic weten als we jou hier verder mee kunnen helpen? :8 Mocht je voor de aankomende periode overigens nog internet te kort komen dan kun je er natuurlijk ook voor kiezen om een MB-Aanvuller aan te schaffen.
ben er ook achter
en na inloggen bij verbruikmeter staat er gewoon nog
lagesnelheid internet gaat in als de normale internet bundel op is

niet dus je moet eerst bevestiggen dat je met lage snelheid wilt internetten
kom op tmobile doe dat gewoon automatisch

stel kleine kinderen

groetjes john
Reputatie 7
Badge +20
@John

Je hebt al een eigen topic aangemaakt én reageert nu op een topic uit 2016. Kun je het bij jouw eigen topic houden? Het spammen op de Community (zelfde bericht overal plaatsen) is niet toegestaan. Lees hier ook de huisregels over door.

Dit topic gaat op slot.