Beantwoord

Geen langzaam internet na verbruiken bundel

• 30 maart 2018
  • 1 reactie
  • 193 Bekeken

Irritant,ik stond langs de weg geen internet mijn bundel schijnt o p te zijn. Enfin in de winkel werd mij gezegd ookal is je bundel op je kan internet gebruiken alleen is die wat langzamer. Dus niet sta ik daar geen internet.
icon

Beste antwoord door Kaassausje 30 maart 2018, 21:31

Hoi Irritatie.

Ik heb je bericht naar een eigen topic verhuisd. Het topic waar je jouw bericht in had geplaatst ging namelijk over T-Mobile Thuis. ;)

Sinds enige tijd moet je bewust kiezen voor langzaam internet na het verbruiken van je bundel. Je kunt deze optie aanzetten onder "MB's aanvullen", daar staat als bovenste optie "Internet op lage snelheid in NL". Deze optie moet je elke maand zelf activeren, indien je er gebruik van wilt maken.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Irritatie.

Ik heb je bericht naar een eigen topic verhuisd. Het topic waar je jouw bericht in had geplaatst ging namelijk over T-Mobile Thuis. ;)

Sinds enige tijd moet je bewust kiezen voor langzaam internet na het verbruiken van je bundel. Je kunt deze optie aanzetten onder "MB's aanvullen", daar staat als bovenste optie "Internet op lage snelheid in NL". Deze optie moet je elke maand zelf activeren, indien je er gebruik van wilt maken.

Reageer