Beantwoord

Geen langzaam internet, nu mijn 1 GB databundel op is

• 25 juni 2017
  • 9 reacties
  • 1024 Bekeken

Dat was de vraag al. 😉 Normaal geproken krijg ik langzamer internet als mijn bundel op is, maar nu heb ik helemaal geen internet meer tot de 27ste. Is dat nieuw?
icon

Beste antwoord door Rosan 26 juni 2017, 21:17

Met basis sim heb je geen internet meer als je door de bundel heen bent dus geen langzaam internet.
Alleen hebben sommige resellers een iets andere vorm in aanbod vandaar dat de moderator vraagt waar heb je dit abonnement afgesloten?

Met stel samen en stel bij had je idd wel langzaam internet als de bundel op was maar in principe met je nieuwe abonnement dus niet.
Enkel de go abonnementen hebben dit in Nederland.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Simsalawim,

Goed dat je dit even aankaart!

Jouw topic stond in eerste instantie in het subforum 'Buitenland', was je van het weekend over de grens? Daar geldt de verlaagde snelheid namelijk sowieso niet. Als het in Nederland is, zou je dan kunnen aangeven sinds wanneer je het probleem ervaart? Ik zie namelijk dat je Basis Sim hebt, wat in eerste instantie inhoudt dat je geen internet op verlaagde snelheid hebt na verbruiken van de bundel. Sommige externe partijen hebben echter een ander aanbod, zou het kunnen dat je daar hebt afgesloten? Heb je al eens een speedtest geprobeerd om te kijken of er überhaupt wel iéts gebeurt? 64 kbps is de maximale snelheid, dus het kan zijn dat het in het echt lager ligt en daardoor lijkt alsof je helemaal geen internet hebt.

We zien jouw reactie in ieder geval graag tegemoet, dan helpen we je verder!
O, sorry, ik had helemaal niet gezien dat dat in een subforum stond, ik ben gewoon in Nederland. Ik heb deze ervaring voor het eerst! Dit abonnement heb ik sinds 14 maart 2017, basis sim, ja. Daarvoor had ik deze abo van jullie. Stel samen Sim Only '13
€ 5,05
Internet 1000 MB snel SO '13
€ 15,15
Bellen 90 min Sim Only
€ 5,05
Travel & Surf
GRATIS
T-Mobile Samen 500 MB bundel
GRATIS
Totaal per maand
Kortingen kunnen voor oudere en toekomstige abonnementen niet worden getoond.
€ 25,25

Had dat contract wel die functie? Dan zou het kunnen dat ik sinds maart niet over mijn 1 gig data ben gegaan, behalve deze maand dan.
Badge +13
Met basis sim heb je geen internet meer als je door de bundel heen bent dus geen langzaam internet.
Alleen hebben sommige resellers een iets andere vorm in aanbod vandaar dat de moderator vraagt waar heb je dit abonnement afgesloten?

Met stel samen en stel bij had je idd wel langzaam internet als de bundel op was maar in principe met je nieuwe abonnement dus niet.
Enkel de go abonnementen hebben dit in Nederland.
Ok, dan is mijn vraag beantwoord. Hartelijk dank voor de uitleg!
"Met stel samen en stel bij had je idd wel langzaam internet als de bundel op was maar in principe met je nieuwe abonnement dus niet.
Enkel de go abonnementen hebben dit in Nederland."

Ik heb een GO abonnement, maar heb geen langzaam internet nu mijn data bundel op is. Hiervoor had ik Stel samen en stel bij, daar had ik wel langzaam internet nadat mijn data bundel op is. Ik ben overgegaan naar een GO abonnement, omdat ik onbeperkt bellen wilde hebben, maar vind het wel vreemd dat ik met deze update geen langzaam internet meer heb nadat mijn bundel op is.
Reputatie 7
Badge +10
Hallo Vlien,

Sinds kort heeft T-Mobile een aanpassing gemaakt waardoor je elke maand het trage internet zelf moet aan zetten in je T-Mobile app. Dit is gewoon gratis. wel vervelend natuurlijk....
Dank je wel Hidden.nld voor je antwoord.
Kan ik in de app niet instellen, dat deze elke maand aan gaat? Wat is de reden dat dit elke maand handmatig aangezet moet worden?
Reputatie 7
Badge +10
nee het kan niet automatisch. het is gedaan zodat het heel duidelijk is dat je over je bundel bent gegaan. er kwamen te veel klachtn binnen dat jeg internet traag was zonde dat men wist dat men over de bundel was. volgens mij was een sms voldoende geweest....
Voor mij was een sms voldoende.
Dank je wel Hidden.nld voor je uitleg, wanneer ik bijna over mijn bundel ben zal ik het activeren.

Reageer