Beantwoord

Geen mobiele gegevens: opgeschort

• 2 september 2019
  • 2 reacties
  • 469 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Sinds enkele weken heb ik op mijn android toestel geen mobiele dataverbinding meer. Bovenin het scherm staat een icoontje met pijl omhoog en omlaag en een uitroepteken. Doorklikken toont "Opgeschort".
Waarom doet hij het niet meer?
icon

Beste antwoord door Gioia 5 september 2019, 10:48

Hoi @LV1,

Geen internet hebben is natuurlijk niet handig. Wellicht een vraag naar de bekende weg maar wil je eens kijken of je mobiele data wel staat ingeschakeld? Op onze website vind je onze handige toestelhulp, hier vind je per toestel waar je deze instelling kunt vinden. Ook vind je in de toestelhulp hoe je jouw internet handmatig kunt instellen op je toestel. Wil je deze stappen eens volgen? Vaak is dit de oplossing!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hoi @LV1,

Geen internet hebben is natuurlijk niet handig. Wellicht een vraag naar de bekende weg maar wil je eens kijken of je mobiele data wel staat ingeschakeld? Op onze website vind je onze handige toestelhulp, hier vind je per toestel waar je deze instelling kunt vinden. Ook vind je in de toestelhulp hoe je jouw internet handmatig kunt instellen op je toestel. Wil je deze stappen eens volgen? Vaak is dit de oplossing!
Hoi @Gioia

Na van alles nagelopen te hebben en naar mijn weten niet wezenlijks iets veranderd te hebben mijn telefoon een herstart gegeven en nu doet hij het weer.
Blijft vaag, mogelijk heeft mijn vakantie in Thailand iets veroorzaakt, maar goed, opgelost!

Reageer