Beantwoord

Geen mogelijkheid over te stappen naar T-Mobile Go

• 6 april 2017
  • 4 reacties
  • 610 Bekeken

Ik heb geprobeerd om 4 april over te stappen op t-mobile go. Blijkbaar is het sinds 1 april( geen grap?) niet meer mogelijk voor vaste klanten om over te stappen op t-mobile go. Als reden hiervoor geeft t-mobile aan dat ze actief de stel samen en stel bij klanten hebben geïnformeerd om over te kunnen stappen tot 1 april. Mij is middels geen enkel medium meegedeeld dat dit een mogelijkheid was en zeker niet dat er een deadline aan verbonden was. Mijn vraag is dan ook: gaan jullie zo met vaste klanten om?
icon

Beste antwoord door David 7 april 2017, 11:40

Hoi Edwin,

In ons systeem zie ik dat je hier op 3 april ook contact over hebt gehad met mijn collega's. Het klopt inderdaad dat deze actie tot en met 31 maart liep. Op dat moment hebben we iedereen 10 weken de tijd gegeven om gebruik te maken van deze overstap, maar uiteindelijk moest er op een gegeven moment ook een eind aan komen. Naast de website, het forum, social media en My T-Mobile is het nieuwe abonnement ook via allerlei reclame-uitingen in de schijnwerpers beland. We hebben er dus zoveel mogelijk aan gedaan om het nieuwe abonnement en de mogelijkheid tot een overstap onder de aandacht te brengen. De termijn is nu echter verstreken, dus een overstap vanaf een bestaand abonnement is niet meer mogelijk.

Ik begrijp, ook al uit de chats, dat dit niet het antwoord is waar je op gehoopt had, maar een ander antwoord hebben wij hierin niet voor je. Als we je echter nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag van je.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Edwin,

In ons systeem zie ik dat je hier op 3 april ook contact over hebt gehad met mijn collega's. Het klopt inderdaad dat deze actie tot en met 31 maart liep. Op dat moment hebben we iedereen 10 weken de tijd gegeven om gebruik te maken van deze overstap, maar uiteindelijk moest er op een gegeven moment ook een eind aan komen. Naast de website, het forum, social media en My T-Mobile is het nieuwe abonnement ook via allerlei reclame-uitingen in de schijnwerpers beland. We hebben er dus zoveel mogelijk aan gedaan om het nieuwe abonnement en de mogelijkheid tot een overstap onder de aandacht te brengen. De termijn is nu echter verstreken, dus een overstap vanaf een bestaand abonnement is niet meer mogelijk.

Ik begrijp, ook al uit de chats, dat dit niet het antwoord is waar je op gehoopt had, maar een ander antwoord hebben wij hierin niet voor je. Als we je echter nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag van je.
Een mailtje of smsje was fijn geweest. Maargoed wat betreft communicatie valt er bij T-mobile sowieso nog veel te verbeteren.
Reputatie 1
Ik heb ook geen mail, geen smsje helemaal niks ontvangen over de mogelijkheid om over te stappen.
als trouwe oude klant voel ik me al jaren in de steek gelaten. Ik als oude klant betaal het volle pond, geen extra gbs , geen eu bellen, geen 5 euro korting bij de samen groep.

Mijn contract verloopt begin juli, en dat zal ook het laatste contract zijn.
Reputatie 7
Badge +20
@Apske_

Je hebt jouw punt in meerdere topics duidelijk gemaakt. Ik wil je er echter op wijzen dat dit als spam wordt gezien en dat dit tegen de huisregels in gaat. Houd er dus rekening mee dat dit op het forum niet gewenst is. Ik heb op dit topic gereageerd en aangezien dit topic al langere tijd "stil" is, gaat dit topic op slot.