Beantwoord

Geen standaard internet met Basis sim

Ik heb mobiel internetten op mijn toestel aangezet en met zowel de default instellingen als de custom instellingen (zie : https://forum.t-mobile.nl/toestelhulp-470/internet-instellen-op-toestel-android-4x-261821) krijg ik alleen de mijn vebruikstatus webpagina.

Wat doe ik verkeerd ? Ik heb een basis sim abbo, zonder extra internet bundel ("Je hebt standaard toegang tot internet met basissnelheid" volgens de pagina)

Ik doe iets verkeerd, maar wat ?
icon

Beste antwoord door RHMvdEinde 27 januari 2016, 12:23

Hi boumacor,

Als eerste welkom op het forum.

Ik ben bang dat je twee abonnementsvormen door elkaar haalt. Met een Basis Sim abonnement heb je geen standaard toegang tot het internet, dat geldt alleen voor een Stel Samen & Stel Bij abonnement.

Als je dus een Basis Sim abonnement hebt zonder internet bundel, kon je gewoon niet internetten via het mobiele netwerk van T-Mobile.

Zie de tariefsvoorwaarden: https://www.t-mobile.nl/Consumer/media/pdf/klantenservice/bestelling-en-abonnement/tarieven/2016/stel-samen-stel-bij-basis-sim-only_120116.pdf

In punt (2) van de toelichting.

groeten,

Robert

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 2
Badge +7
Hi boumacor,

Als eerste welkom op het forum.

Ik ben bang dat je twee abonnementsvormen door elkaar haalt. Met een Basis Sim abonnement heb je geen standaard toegang tot het internet, dat geldt alleen voor een Stel Samen & Stel Bij abonnement.

Als je dus een Basis Sim abonnement hebt zonder internet bundel, kon je gewoon niet internetten via het mobiele netwerk van T-Mobile.

Zie de tariefsvoorwaarden: https://www.t-mobile.nl/Consumer/media/pdf/klantenservice/bestelling-en-abonnement/tarieven/2016/stel-samen-stel-bij-basis-sim-only_120116.pdf

In punt (2) van de toelichting.

groeten,

Robert
Goedemiddag,

Ik denk het niet, heb het online gevraagd via de chat, via de telefoon en in de winkel. Allemaal hetzelfde antwoord "bij al onze Sim-Only abbonementen zit basis 64kb internet"

Het moet dus wat anders zijn, enig idee.

Groeten Cor-Jan
Reputatie 2
Badge +7
Hi Cor_Jan,

Als je echt een Basis Sim abonnement heb, ben je verkeerd voorgelicht.
Dat is waarom die abonnementsvorm ook goedkoper is dan een Stel Samen & Stel Bij abonnement.

Er zit geen onbeperkt internet van 64 kbps in.

Je kunt de verschillen ook uitgelegd krijgen op: https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/sim-only

Ga dan naar beneden tot je "Tarieven" ziet en klik beide open. Je zult alleen bij de Stel Samen & Stel bij zien dat er onbeperkt internet in het basis abonnement zit.

groeten,
Robert
Dat zou kunnen, maar ik acht die kans klein, maarje weet het maar nooit.

Vreemd ook dat in de verbuiksstatus staat "Je hebt standaard toegang tot internet met basissnelheid". We zullen het eens aan de dames/heren van Tmobile vragen.
Duidelijk, je had gelijk, ben verkeerd voorgelicht en daarom geen internet. Moet het abbo omzetten naar Stel Samen en Stel Bij. Dus zowel de dame van de chat als de heren in de winkel hadden het bijna goed. Ook de status op de verbruikpagina helpt niet, er staat "Je hebt standaard toegang tot internet met basissnelheid" en dat is dus niet correct. Wanneer er nu eens stond "Je hebt standaard GEEN toegang tot internet met basissnelheid, alleen met een internet bundel" dan is dat ook duidelijker.

Heel fijn allemaal, T-mobile : bedankt 😞 😞
Reputatie 7
Badge +20
Hey Cor-Jan

Erg spijtig om te lezen dat je verkeerd geïnformeerd bent, dat is inderdaad niet netjes van ons. Excuses voor deze verkeerde voorlichting van mijn collega's.

Het is helaas inderdaad zoals Robert al aangaf; bij Basis Sim zit er geen internet op basissnelheid. Dit is alleen zo bij het prijsplan Stel Samen & Stel Bij. Mijn collega heeft telefonisch ook een aanbod gedaan om jouw prijsplan om te zetten. Eventueel zou je er ook nog voor kunnen kiezen om een databundel te activeren, dan heb je alleen geen internet op basissnelheid, maar kun je wel internetten.

Op je My T-Mobile staat het inderdaad fout, goed dat je dit aankaart! Ik heb het gelijk doorgezet naar de afdeling die hierover gaat om te zorgen dat het zo spoedig mogelijk aangepast wordt.

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Reputatie 1
Of je had even op de miky site moeten kijken daar worden wel t-mobile basis sim only abonnementen aangeboden met lage internet snelheid van 64kbps
Buitengewoon misleidend van T-mobile.
Ik heb een abonnement voor mijn man en drie kinderen afgesloten.
Tot voor kort hadden ze wel een abonnement met internet, dat moest worden vernieuwd.
En nu ineens niet meer, terwijl er inderdaad staat "u heeft toegang tot internet met basissnelheid". Dat is precies wat ze altijd hebben gehad.
Bah, wat zijn jullie toch schurken.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Roos,

Welkom op ons Forum!

Wat jammer dat je er zo over denkt. Het is niet de bedoeling om je te misleiden. Hadden je man en kinderen voorheen een Basis sim abonnement mét een internetbundel? Met een Basis sim abonnement heb je namelijk geen toegang tot internet met basissnelheid en dat was voorheen ook niet. Dit bieden wij alleen aan in combinatie met een Stel Samen & Stel Bij abonnement. Wellicht heb je meer interesse in dit abonnement? Op deze pagina kun je de voordelen en de verschillen bekijken.

Reageer