Vraag

Geen toestemming voor toegang Visual Voicemail

• 8 december 2011
  • 45 reacties
  • 2633 Bekeken

Sinds enkele dagen geeft mijn telefoon aan dat " geen toestemming voor toegang gegeven" is als ik mijn voivemail (visual) wil bekijken. Ik heb ook geen toegang tot mijn nieuwe voicemails, oude wel. Kan iemand me helpen. De klantenservice weet er geen raad mee, toch betaal ik 2 euro per maand voor deze extra dienst!

45 reacties

@mandyvb

Ik heb de instellingen voor je gereset. Wil je laten weten of het nu wel weer werkt? dan kan ik mijn collega's feedback geven.
Hallo,

ik heb sinds half december hetzelfde probleem; ik krijg geen berichten meer van een voicemail en de visual voicemail is niet meer beschikbaar. Kunnen jullie dit weer herstellen?

Alvast bedankt

Annekje
Hallo,

sinds enkele dagen is mijn visual voicemail ook niet meer beschikbaar. Mijn abo is net weer verlengd en waarschijnlijk ligt het hier aan.

Ik heb het geprobeert zelf op te lossen maar helaas niet gelukt, Kunnen jullie dit voor mij zsm weer herstellen?

Alvast bedankt voor jullie medewerking.

Gr.Hakan
van de week mn abo verlengt, nieuwe iphone4 gekregen, maar nu werkt mn visual voicemail niet 😞

en ik krijg alleen een bericht als ik een voicemail heb, maar geen melding in mn telefoon-icoon, dat was juist zo fijn!
@Annekje

Ik heb de voicemail instellingen voor je gereset, echter de Visual Voicemail kan ik niet voor je activeren doordat je nu een abonnement hebt met de Voordeelsim 300+100 waarbij dit niet mogelijk is.
@Hakis

De Visual Voicemail is een additionele bundel geworden waarbij je ervoor kunt kiezen om hiervan gebruik te maken, echter dit is niet mogelijk bij de T-Mobile Sim Only abonnementen en voordeel sim abonnementen.
@carolinepino

Welkom op het T-Mobile Forum.

De Visual Voicemail is een extra voordeel bundel geworden waarvan jezelf mag bepalen of je hier gebruik van wilt maken, je kunt deze dienst toevoegen via My T-Mobile voor € 1.99 per maand.
Hallo Henk,

bedankt voor je reactie. Wat ik echter niet begrijp is hoe mijn abonnement zomaar aangepast kan worden. Mijn abonnement loopt van 20 maart 2011 t/m 19 maart 2012 en ik betaal nog steeds hetzelfde, maar heb nu in 1 keer geen visual voicemail meer. Heb ik iets gemist?

Verder krijg ik ook nog geen berichtje als ik een voicemail heb.

gr Annekje
@Annekje

Kun je een soft reset uitvoeren op je iPhone, ik heb op 23 januari de voicemail gereset voor je. Wanneer je in de periode van maart tot en met december Visual Voicemail hebt gehad, dan moet je deze nu ook nog hebben, want wij hebben niets veranderd in de contracten. Ik weet dat bij je vorige contract de i-300 '08 dit automatisch geactiveerd was, maar bij de Voordeelsim 300+100 niet.
Hallo, ik heb hetzelfde probleem! Kun je mij ook resetten? Ik kan als ik de voicemail bel, wel de nieuwe berichten luisteren. Maar visual voicemail zegt dus "geen toestemming". Dank!!!! Groet Jennifer
Hier het zelfde probleem, visual voicemail deed het goed en plotseling geen connectie meer, krijg ook geen melding dat er een voicemail bericht is. Heb mijn hele telefoon gereset qua instellingen, maar dit hielp niks. Kan hij bij jullie, T-mobile, gereset worden? Bedankt.
Sinds enkele dagen geeft mijn telefoon de melding: Voicemail niet beschikbaar " geen toestemming voor toegang gegeven" als ik mijn voicemail (visual) wil bekijken. Ik heb ook geen toegang tot mijn nieuwe voicemails, krijg daar ook geen melding van, oude wel. Vanaf januari geen voicemails gekregen, lijkt het. Echter toen ik het voicemailnummer 1233 belde, bleken er 15 voicemailberichten vanaf januari in te staat. Hoe kan dit. En als ik 2 euro p.m moet gaan betalen voor een niet werkende dienst, hoef ik die dienst niet meer, maar wil ik wel kunnen zien of ik een voicemail bericht heb ontvangen. Wie kan mij helpen?
Ik ben van Iphone abo overgestapt naar Sim only 330. Nu ben ik visual voicemail kwijt -dat stond nergens aangegeven-. Op de site lees ik dat visual voice mail als losse bundel valt aan te schaffen, maar kan dat nu met sim only wel of niet? Ik kan het niet zomaar toevoegen, omdat ook dit niet echt duidelijk staat aangegegeven en ik graag voor deze dienst betaal want vind hem erg handig. Wie weet het juiste antwoord?
Waar is Henk TM nou? Henk, hellup!
@JenniferE en KitchenPilot

Heb voor jullie de instellingen gereset, graag over 10 minuten even toestel uit en aan Dan moet de Visual Voicemail weer werken.

@Reginalda
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Voor jou heb ik ook de instellingen gereset, over 10 minuten even toestel uit en aan. Dan moet de Visual Voicemail weer werken.

@marie08

Helaas is de Visual Voicemail niet voor de Sim Only abonnementen, je kunt jou voicemail berichten beluisteren door 1233 te bellen.
Kan T Mobile niet meer duidelijkheid verschaffen op dit punt? Nu moet je zoiets achteraf ontdekken en kun je niet meer terug.
super, het doet het weer!
@marie08

Je hebt nu een Sim Only abonnement waar geen toestel bij geleverd wordt. Aangezien de Visual Voicemail specifiek voor de iPhone is, kan die niet toegevoegd worden bij Sim Only abonnementen. Dat zijn helaas de afspraken die tussen Apple en T-Mobile zijn gemaakt.
Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem: Voicemail niet beschikbaar - Geen toestemming voor toegang gegeven. Dit is de tweede keer dat me dit gebeurt, de vorige keer is hij ook al gereset en toen heeft hij het bijna een maand goed gedaan. Maar nu doet het hij het dus niet meer. Waar ligt dit aan? Erg vervelend.
Reputatie 5
@JoeyTimmer

Ik heb nogmaals je voicemail gereset. Ik wil je vragen je toestel een keer opnieuw op te starten. Kun je me aangeven of het nu werkt?
@EsthervD
Bedankt voor je verwelkoming!
Hij geeft nog steeds dezelfde medlig, dus nee, hij doet het niet.
@[url=" ??=]JoeyTimmer[/url]

Ik heb nogmaals je voicemail gereset. Ik wil je vragen je toestel een keer opnieuw op te starten. Kun je me aangeven of het nu werkt?
Beste T-mobile,
Mijn visual voicemail doet het niet meer? Ipv linked de knop van voicemail nu direct door naar traditioneel voicemail. Waarbij ik gevraagd word het opnieuw in te stellen. Kun jullie dit controleren/resetten?
Dank.
ik heb 2 abonementen bij tmobile ook geen toegsng tot voicemail wst is dan nou
Ook bij mij doet mijn visual voice mail het niet meer, deed het altijd perfect tot ongeveer eind januari. Ben nooit op de hoogte gesteld dat er iets ging vreanderen op dit gebied. Hoop dat dit bij mij ook snel hersteld kan worden.
Ook ik heb sinds kort de melding "Voicemail niet beschikbaar", "Geen toestemming voor toegang gegeven". Ik vind het een zeer slechte zaak dat veel T-mobileklanten opeens, net zo als ik, met dit probleem geconfronteerd worden. Mijn voicemail wordt ingesproken en ik krijg hier geen enkele notificatie meer van. Het enige wat ik kan doen is actief 1233 bellen om voor de zoveelste keer te checken of iemand misschien een gesproken bericht heeft achtergelaten. Tot twee maal toe heeft T-mobile de voicemailinstellingen gereset zonder enig succes.

Daarnet met weer met een T-mobile medewerker aan de telefoon gehangen die mij probeert uit te leggen dat het een faciliteit is die lange tijd is aangeboden en welke van de een op de andere dag wordt stopgezet. Sterker nog, in mijn huidige (lees ongewijzigde) abonnementsvorm kan ik visualvoicemail niet eens meer terug krijgen omdat het volgens T-mobile een faciliteit was die gratis was en niets van in het contract vermeld staat. Geweldig!!! En dat noemen ze bij T-mobile een "RELAX" abonnement..... Ik ben van mening dat je niet op deze manier met je klanten kunt om gaan, dan lopen ze namelijk weg. Ciao!

Reageer