Vraag

Geen toestemming voor toegang Visual Voicemail

• 8 december 2011
  • 45 reacties
  • 2633 Bekeken

Toon eerste reactie

45 reacties

Reputatie 5
@JoeyTimmer
Ik zie dat je inmiddels in een T-Mobile Shop bent geweest. Kun je me aangeven of je Visual Voicemail inmiddels werkt?

@roeltiem, fkocak
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Visual Voicemail wordt tegenwoordig als extra bundel aangeboden. Eventueel kun je deze bundel via My T-Mobile activeren.

@pimh

Ik zie dat je op 18 februari de Visual Voicemail hebt geactiveerd, kun je me aangeven of alles naar behoren werkt?
Hi,
Sinds een paar dagen doet ook mijn visual voicemail het niet meer terwijl het een erg fijne feature is waar ik al jaren gebruik van maak. Tevens kreeg ik de wizard weer voor het instellen van mijn voicemail bericht terwijl deze al een tijdje actief was. Niet netjes.
Groet van Roen
Ik kan me aansluiten in het rijtje, ook ik krijg deze melding: Voicemail niet beschikbaar - Geen toestemming voor toegang gegeven. Tweemaal contact gehad met klantenservice die er geen raad mee wisten. Wel een en ander in jullie systeem gereset maar geen succes. Graag via deze weg jullie hulp daar het, zeker voor zakelijke doeleinden, erg onhandig is. Bedankt!
@Roen

Helaas zit de Visual Voicemail niet meer bij het abonnement in, het is nu een betaalde optie geworden voor €1,99 per maand. Die informatie kun je terugvinden op de tarievenlijst van de iSmart. Mocht je de Visual Voicemail willen gebruiken kun je die activeren op My T-Mobile.

@NJI
Ook welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik zie in het systeem onder het nummer waarmee je bent ingelogd dat je gebruik maakt van een Flex Zakelijk. Voor een Flex abonnement is de Visual Voicemail nooit beschikbaar geweest. Ook zie ik dat je voorheen gebruik hebt gemaakt van een i-500 '08 en daar zat de Visual Voicemail bij in.
Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem: Voicemail niet beschikbaar - Geen toestemming voor toegang gegeven. 'Fijn' te lezen dat ik niet de enige ben en dat het opgelost kan worden... Kan ik ook gereset worden? En hoe kan dit gebeuren, ik heb zelf niets gewijzigd, ook niet mijn abonnement aangepast. Zou goed zijn als T Mobile dit zou kunnen uitleggen.
Reputatie 5
@TheclaOliedam

Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Ik zie dat je de Visual Voicemail nooit hebt aangezet en dat is de reden waarom de dienst niet bij je werkt. Je kunt hier de Visual Voicemail aanzetten. Houd er wel rekening mee dat je hier €1.99 per maand voor betaalt.
Ik weet niet of het visual voicemail is eigenlijk, in ieder geval krijg ik niets meer te zien op mijn telefoon als iemand een voicemailbericht achterlaat. Geen melding ofzo of een cijfer bij het telefoon icoon. Dat is wel raar, misschien een ander probleem dan de anderen melden maar in ieder geval werkt het sinds 2 maanden niet meer terwijl het daarvoor prima ging. Pas als ik mijn telefoon uit en aan heb gehad (alleen bij lege batterij dus zelden) zie ik ineens allemaal voicemail berichten staan. Hoe zit dat?
Reputatie 5
@TheclaOliedam

Normaal krijg je een berichtje van 1233 dat er een voicemail bericht is achtergelaten. Ik heb de voicemail voor je gereset wil je even in de gate houden of je nu wel een bericht krijgt wanneer iemand een voicemailbericht achterlaat.
Mijn visual voicemail werkt niet. Krijg melding ' voicemail niet beschikbaar, geen toestemming voor toegang gegeven'. 
Heb onlangs abonnement vernieuwd dus dat zal er mee te maken hebben.
Kan iemand mij helpen?
Reputatie 5
@aalders Welkom!

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze telefonische klantenservice. Is het probleem nu opgelost? Laat het even weten! 🙂
Mijn Visual voicemail kan niet geconfigureerd worden. Ik krijg de melding " Voicemail niet beschikbaar geen toestemming voor toegang gegeven". ik heb al een keer contact hierover gehad met de service desk van t mobile. Het herstellen van de instellingen op de telefoon zelf heeft dus niet geholpen.
Graag hulp. Resetten?

(Telefoon iphone 5 s , laatste software update  IOS 7.1)
Reputatie 5
@the-doc ik heb je vraag in dit topic beantwoord. Ik wil je vragen om voortaan je vragen in één topic te stellen om zo het forum overzichtelijk te houden.
Ik kan mijn visual voicemail niet instellen, krijg ook de melding Voicemail niet beschikbaar - Geen toestemming voor toegang gegeven.
Graag hulp hierbij, iphone 5s.
Reputatie 5
@Innin Welkom op het T-Mobile forum!

Ik kan mij voorstellen dat je graag gebruik wilt maken van de Visual Voicemail dienst. Ik heb een aanpassing aan je instellingen gedaan. Zou je de netwerk instellingen op je iPhone kunnen herstellen via > Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen. Vervolgens je toestel opnieuw willen starten en aangeven of je nu wel toegang hebt tot de Visual Voicemail?

Laat het even weten dan kunnen wij je verder helpen mocht het nog niet zijn opgelost!
Dag Tom, ik heb de netwerkinstellingen gereset en opnieuw opgestart maar het werkt nog steeds niet. Ik krijg dezelfde melding.
Reputatie 6
Badge +16
@Innin

Wat vreemd dat het hiermee niet is opgelost. Heb je misschien de mogelijkheid om je toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen (terwijl je T-Mobile Simkaart erin zit)? Vergeet niet om eerst een volledige back-up te maken van al je gegevens.

Voor instructies kan je toestelhulp raadplegen. 😉
Dag razza, is er geen andere oplossing? Ik kijk er nou niet echt naar uit om m'n hele telefoon te resetten.
@Innin

Nee, helaas niet. Alleen op deze manier kunnen wij controleren of het aan de instellingen van het toestel ligt. Alvast bedankt voor je medewerking.
Ik heb een iPhone 4S gekocht met o.a. Visual Voicemail in het pakket. Maar die geeft aan "Voicemail niet beschikbaar. Geen toestemming voor toegang gegeven." Hoe los ik dat op?
@serph001

Welkom bij de T-Mobile Community! :D

Ik zie dat de klantenservice een reset voor je heeft uitgevoerd. Is het probleem al verholpen?

Reageer