Beantwoord

Geen volledige belbundel

• 12 januari 2017
  • 8 reacties
  • 110 Bekeken

Vanmorgen zag ik dat er 70 belminuten verdwenen waren van de belminuten van deze maand.
Zeker weten dat WIJ niet gebeld hebben.
Hoe kan dat ?
icon

Beste antwoord door Amy 13 januari 2017, 08:14

Hey Aslaja,

Heel fijn om te zien dat Pilovali je al een beetje op weg heeft geholpen. Ik zie ook dat je ondertussen ook contact hebt gehad met een van mijn collega's en hij heeft je uitleg gegeven over de bundels waardoor je nu te maken hebt met een pro-rata bundel. Op deze pagina vind je meer uitgebreide informatie over dit onderwerp.

Wil je aan de bel trekken als je hier verder nog vragen over hebt? We helpen je dan uiteraard graag verder hier! 🙂
Bekijk origineel

8 reacties

Sorry dit moet 50 minuten zijn
Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Wat staat er bij je verbruikstatus op My T-Mobile?

Groet,
Dat ik nog 70 minuten over heb van de 120 minuten
Reputatie 6
Badge +17
Excuus, ik bedoel de specificatie. Daar kun je precies zien waar je minuten aan zijn verbruikt.
Nog geen gegevens.
Op dit moment zijn er voor dit onderdeel geen gegevens bekend. Probeer het later nog eens.

Dat stond er vanmorgen ook al op......
Reputatie 6
Badge +17
Dat is vreemd. Je kunt het beste even wachten tot een T-Mobile medewerker deze topic oppikt. Die kunnen namelijk in het klantensysteem kijken wat er precies mis gaat. Dit duurt gemiddeld 24-48 uur.

Groet,
Alvast bedankt voor de moeite !
Reputatie 7
Badge +15
Hey Aslaja,

Heel fijn om te zien dat Pilovali je al een beetje op weg heeft geholpen. Ik zie ook dat je ondertussen ook contact hebt gehad met een van mijn collega's en hij heeft je uitleg gegeven over de bundels waardoor je nu te maken hebt met een pro-rata bundel. Op deze pagina vind je meer uitgebreide informatie over dit onderwerp.

Wil je aan de bel trekken als je hier verder nog vragen over hebt? We helpen je dan uiteraard graag verder hier! 🙂

Reageer