Beantwoord

Geen waarschuwingen als belbundel op is

  • 27 maart 2018
  • 2 reacties
  • 829 Bekeken

Mijn vriendin werd deze maand dus overvallen door een extreem hoge telefoonrekening. Ze heeft een abonnement en wordt hierbij altijd netjes gewaarschuwd als ze 80% van haar data bundel heeft gebruikt. Hierdoor werd dus bij haar de schijn gewekt dat t-mobile onverwachte kosten wil voorkomen bij haar klanten met actieve sms'jes als ze door haar bundel dreigt te gaan / is gegaan. Na een aantal lange telefoon gesprekken dacht ze dus na niks van t-mobile te horen dat ze nog binnen haar bundel zat, terwijl haar telefoon rekening al meer dan 5x zo hoog was geworden als wat ze maandelijks betaald. Het lijkt erop dat t-mobile misbruik maakt met deze inconsistente waarschuwingen om zo hard te kunnen cashen bij een aantal klanten.
icon

Beste antwoord door CrisTien 27 maart 2018, 21:09

Je kan altijd in je account zien wat je nog hebt aan belminuten en data.
Niet eerlijk om Tmobile de schuld te geven als je zelf niet oplet.

Misschien als je abonnement bijna aan het eind is nadenken over een GO abo. met onbeperkt bellen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Geen enkele provider geeft waarschuwingen over belminuten, alleen bij data. Alleen Simpel heeft een belplafond waar je bij kleine bundels wel maandelijks voor moet betalen.
Reputatie 7
Badge +20
Je kan altijd in je account zien wat je nog hebt aan belminuten en data.
Niet eerlijk om Tmobile de schuld te geven als je zelf niet oplet.

Misschien als je abonnement bijna aan het eind is nadenken over een GO abo. met onbeperkt bellen.

Reageer