Beantwoord

Go Sim Only icm MB-verdeler

• 17 juli 2017
  • 1 reactie
  • 402 Bekeken

Reputatie 2
Hallo,
Ik heb sinds vorige maand een mb verdeler.
Nu kan ik mijn abonnement verlengen cq wijzigen. Omdat ik mijn iphone 6 wil behouden wil ik overgaan naar een sim only abonnement. Kan ik met een Go sim only abonnement mijn mb verdeler nog gebruiken of kan dat alleen met een Basis sim only?
icon

Beste antwoord door Hajar 18 juli 2017, 15:43

Hi Barbarajm,

Goede vraag! Wij bieden met een Go abonnement geen MB-verdeler aan. Het risico op misbruik (waardoor andere klanten op dezelfde mast last kunnen hebben) is te groot. Als je dus verlengt met een Go abonnement dan kun je geen gebruik meer maken van de MB-verdeler. Met een Basis Sim Only kun je wel gebruik maken van de MB-verdeler.

Veel succes met een keuze maken. Als je hulp nodig hebt of nog vragen hebt, let me know! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Barbarajm,

Goede vraag! Wij bieden met een Go abonnement geen MB-verdeler aan. Het risico op misbruik (waardoor andere klanten op dezelfde mast last kunnen hebben) is te groot. Als je dus verlengt met een Go abonnement dan kun je geen gebruik meer maken van de MB-verdeler. Met een Basis Sim Only kun je wel gebruik maken van de MB-verdeler.

Veel succes met een keuze maken. Als je hulp nodig hebt of nog vragen hebt, let me know! 🙂

Reageer